Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 2244 ggr
Sandra
0

Marsvinsfilm: G-force

Var på bio igår och såg nya Transformers filmen. Innan filmen började så visade de en trailer för en film som heter G-force. Den handlar om ett gäng galningar… marsvinsgalningar.

Den verkar rolig och tänkte göra lite PR för den här inne så att ni kan gå och se den! Kommer dock inte ihåg när den har premiär. Men det går nog att hitta på SF's hemsida.

Flyttade tråden samt la till ett ord i rubriken. /Felicia, medarbetare

tantnett
0

Va har dom gjort en film om oss? Förvånad

Marsvin 4-ever Tungan ute.

[Liinda]
0

#1 haha Skrattande

luneas
0
Sandra
0

#1 Ja, det är väl klart. Glad Det var ju bara en tidsfråga eller hur?

Tror nästan att jag måste se den själv också. Lättroad som jag är.

tantnett
0

#4 Ha ha. Ja den måste man ju se.  Skrattande

emelie92
0

Jag hoppas inte att filmen blir för poppis bland barnen för att jag vill inte att det ska bli någon hysteri kring marsvin. Alltså att alla barn börjar köpa marsvin efter att de har sett filmen.

Sandra
0

#6 Hade den handlat om grisar så vill nog alla barn ha grisar… tyvärr Rynkar på näsan

isabelle_
0

Den måste jag se! Men håller med Emelie om ja.. marsvinsgrejen..

Moa-16
0

Marsvin har blivit ett barn djur. Efter filmen blir det ännu mer på den linjen. Men den verkar ju bra;).

Fabiola
0

Den filmen är bara ett måste :D

[Colina]
0

Haha, hur larvigt som helst, kul.

Creation
0

Jag ska lugnt se den filmen. x)
#6 Instämmer med dig.. hoppas inte det.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Japp, vi har nån tråd om den faktiskt - är dock alldeles för trött för att rota fram den nu :P

Hoppas innerligt att det inte blir som med Råttatouille, att alla ungar nu ska ha marsvin >.<

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

emelie92
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här är en parodi på G-force/Twilight.

Stephanie-D
0

#14 Haha, den var rolig:P

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

FeliciaS
0

#14 Haha! ;) Vad roligt lika men ändå inte lika skådespelarna är dem i Twiligt. Och marsvinet är ursött! :P

Mvh Felicia

isabelle_
0

Haha! Marsvinet på 1.54 är jätte söt! :)

tantnett
0

Snart är det premiär.

Raderad
0

#18 Japp :P

lomsen
0

mina senaste kullar fick ju namn efter den!

FeliciaS
0

Javisst, snart kommer den! :P Tror dock inte jag kommer se den på bio..

Mvh Felicia

PapaGurk
0

Har sett filmen - och jaa… Välgjorda marsvin, speciellt när de springer på "normalt" vis. Gåendes på bakbenen ser de klart tecknade (ok, rendrerade) ut. Men när de sprang såg de helt klart ut som vanliga marsvin.

Salladshataren
0

Filmen var en riktig besvikelese…

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

marsvin2008
0

Filmen får en 4 av 10 från mig. Inte alls lika rolig som jag trodde. Men som #22 skriver mkt välgjorda marsvin speciellt när de springer. Men sen säger nån att de inte har hälar… då blev det "fel" För mkt teknink för att den skulle vara jätterolig.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

elvisen
0

ååh, den verkar väldigt rolig^^ jag skall se den här när den kommer på bio:)

deluxe
0

Har också sett den och tyckte att den var skitdålig. Men marsvinen var söta och man fick coola 3d-glasögon.

tjorve
0

som deluxe, filmen sög verkligen. hade jag inte varit en sann marsvinsnörd så hade jag dött. marsvinen var sköj och 3d-glasögonen var lite mer hi-tech än dom vi delar ut på liseberg :P

man kunde vika ihop dom! hårdplast och allt..

Morumotto
0

Barnen uppskattade den verkligen , den var nog mest riktad till åldrarna 7-10 år… tror den kanske var bättre på engelska, de svenska rösterna var riktigt tråkigaa!

Abico
0

Såg den på premiären, skrattade klart högst i salongen ;) Vissa delar var riktigt kul. Men den var inte jättebra, jag kommer nog inte att se om den och hade det inte varit för att det var marsvin med i den så hade jag nog gett upp den rätt tidigt ^^

Hanna 

deluxe
0

#28 Vi såg den på engelska. Det hjälpte inte Flört

GabbiS87
0

Utanför ämnet kanske, men har någon sett filmen "Bedtime stories"? Där är ett marsvin med också och såååå otroligt söt med onaturligt stora ögon!!

Caspia
0

# 26. Nää… Jag tyckte att den var jätterolig. "Jag är inte tjock, jag är fluffig!"

Envishet och drömmar

Moa-16
0

Åå, måste se den. Kanske känns lite barnsligt att se den på bio. Får hyra den i smygTungan ute

Caspia
0

# 33. Ingen fara Moa, det var jag (*host* 23 år) och en enorm skara sjuåringar i salongen. Hittar du ingen unge i bekantskapskretsen att lura med (de brukar falla för löfte om godis) så kan du bara limma efter något litet enmetersoffer  och låtsas att ni hör ihop.

Envishet och drömmar

deluxe
0

#34 Enmetersoffer. Haha! Skrattande

Moa-16
0

#34 Haha, ja, så kan mn ju också göra. Men jag tror nog att jag går på Beck istället. Och hyr marsvins filmen;)

tantnett
0

#32 Kommer inte den repliken från Ice age? - Jag är inte tjock, det är pälsen som är fluffig!

Låter som dom snott den repliken. Obestämd

Tror inte jag bryr mig att se denna film. Väntar istället på mina favoriter Ice Age, trean kommer nog snart på dvd.

Caspia
0

# 37. Ingen aning, jag tror inte att jag har sett Ice Age. Jag föredrar egentligen tecknat, inte animerat. I G-force är det marsvinet med bläs (Hurley tror jag att han heter) som de möter i djuraffären som säger så. Jag skrattade högt jättemånga gånger.

Envishet och drömmar

emelie92
0

Jag ska se G-force till helgen, någon som vill haka på?Flört

Ebba-A
0

Jag var och såg den i helgen, blev medtvingad till Heron City med pappa, syskonen och kusinen. Den var ju ganska rolig, väldigt bra gjord också! 3½ av 5 får den av mig :)

Värd på Choklad iFokus

Binajis
0

Min kompis har laddat hem den så vi såg den tillsammans alldeles nyss (dock inte hela, vi blev för trötta). Hittills tycker jag att den är rätt okej, är väldigt faccinerad över hur verkliga dom faktiskt ser ut. Supersöta! Men jag blir ledsen när jag tänker på hur många oförstående ungar som kommer kasta omkring sina marsvin som killen gjorde i filmen. Jag tycker det är konstigt att dom som gör filmerna inte tänker på att vara tydliga med att man INTE ska göra så. Det kan väl inte vara så svårt att få till…

Men vad som var mest irriterande under filmens gång var att de som översatt och textat, skrev "hamster" igenom hela filmen! Ojojoj, drives me nuts…

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin