Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 1185 ggr
[findusen]
0

Vila i frid Mirakelbebisen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För en stund sen somnade Mirakelbebisen in på mitt bröst. han var kvidig en stund och jag misstänkte vad som komma skulle…. han la sig på sidan och somnade in.

trodde inte han skulle överleva överhuvudtaget när jag tog hem honom, men kunde inte med tanken att han skulle svälta ihjäl, eftersom han inte åt själv eller diade sin mamma.. men han överlevde natten och natten därpå och levde i 9 dagar! jag hann fästa mig vid honom väldigt mycket eftersom han såg mig som mamma (matare?) och pratade när jag kom och skuttade upp i min hand..

Sov gott Mirakelbebisen, phille tar hand om dig i himlen <3

andra länkar om honom, snabba råd och mirakelbebisen.

Abico
0

Vad tråkigt :(
Sov sött Mirakelbebisen

Hanna 

Athia
0

Vila i frid lilla sötnos :(

Asa-S
0

Känner med dig o vet hur tungt det är även om hoppet inte var stort så gjorde du det du kunde. Man kommer så nära ett litet liv när man blir surrugat mamma.Gråter Massor av Kramar från oss

Nu studdsar han över regnbågsbron in till gröna ängars dal.Pigg o glad till nya vänner och massor av maskrosblad. 

Vila i frid Lilla Mirakelbebis

FeliciaS
0

Tyvärr är ju inte chansen för de små bebisarna som inte äter ordenligt särskilt stor. Jättetråkigt att han inte överlevde, det hade jag verkligen hoppats på att han skulle.

Vila i frid lille vän.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

lomsen
0

RIP "Miracle"Gråter

Binajis
0

Så tråkigt :( Han var gudomligt fin! Rest in peace lilla vän.

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

shintaida
0

Så sorgligt!

Hade hoppats SÅ på att han skulle överleva mot alla odds!

Sitter och gråter över den lille Mirakelbebisen.

Det gör ont att läsa!

Vila i frid, Du lille, vackra Mirakelbebis!

Caspia
0

Näää, vad trist! Lille skrutten.

Envishet och drömmar

Lyan
0

Har följt din och bebbens kamp och även om jag misstänkte att han inte skulle överleva hoppades jag ändå allt jag orkade!

Vila i frid!

[findusen]
0

tack för alla fina ord! det känns väldigt tomt att inte sätta klockan mitt inatten och mata den lille var o varannan timme! o det är ingen som sitter på magen/i nacken när man tittar på tv..

har en unge på jobb som ser exakt ut som mirakelbebisen (finns bild på honom i länken "mirakelbebisen") och det är iaf kul att kunna se honom växa upp och på så sätt se hur mirakel hade sett ut :)