Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 1251 ggr
Caspia
0

Vila i frid Sancho Panza

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår flög Sancho till marsvinshimlen efter en livslång kamp.

Vi saknar dig! Tack för all glädje du gav. Äntligen har du funnit frid.

Envishet och drömmar

elin85
0

Neej vad tråkigt :( Vad hände? Var det tänderna?

Caspia
0

# 1. Magen knackade ihop av den smärtstillande medicinen (som hon fick för smärtorna av att en tand mer eller mindre var på väg ut genom hakan) och inget hjälpte. Hon fick hjälp till marsvinshimlen för att slippa lida mer.

Envishet och drömmar

Marsvinlove
0

Nej vad sorgligtGråter R.I.P Sancho Panza..*tröstkramar*

marsvin2008
0

Skönt att friden infunnit sig för lille kämpen. Tråkigt på ett så fint marsvin. Trösttankar…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Morumotto
0

Åh, så vi följt hennes historia, så mycket hon lärt oss om kärlek och hopp! Vila i frid!

shintaida
0

Jag blir så ledsen när jag läser om alla dessa stackars marsvin som måste åka till marsvinshimlen för att de är sjuka på nåt sätt.

Men det är bättre det, än att de ska lida bara för att människan vill ha dom kvar.

Du gjorde rätt.

Hon har det smärtfritt nu.

Vila i frid, Söta Lilla Vännen!

Kramar från Shintaida, Buseman och Trasan.

godisgrisen
0

Lilla pluttan… men du gjorde allt du kunde för henne och var beredd att göra ännu mer. Hon var nog lycklig som fick komma till dig och bli så väl omhändertagen. Det är så ofattbart tråkigt att mista unga djur men försök att minnas henne med glädje!

FeliciaS
0

Åh nej, vad fort det gick. Blir alldeles tårögd

Vila i frid söta Sancho!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Sandra-B
0

Nä, fy vad tråkigt:-(

Det är sällan andras marsvin berör mig djupt men Sancho Panza var verkligen ett av de som gjorde det.
Sitter med tårarna brännande i ögonen för tillfället (vilket inte är vanligt för mig). Gråter

Känner verkligen med dig!
Du gjorde iaf vad du kunde för henne men tyvärr räcker det inte alla gånger. Det var helt enkelt hennes tid att bli en söt liten marsvinsängel nu.

Tröstkramar från mig & marsvinen.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Abico
0

Skickar tröstkramar Anna.

Och vila i frid Sancho, pussa på min Siiri när du träffar henne på maskrosfälten.

Hanna 

Creation
0

Åh nej, så hemskt tråkigt att höra Gråter Vet hur du och Sancho har kämpat, hoppades att allt skulle lösa sig för er.
Riktigt tragiskt att det inte kunde bli så.. massor med tröstkramar!

Vila i frid, Sancho Panza!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Asa-S
0

Som så många andra har jag följt hennes öde Gråter Som du skriver så har hon fått frid och gått över regnbågsbron till gröna ängars dal.

Vila i Frid söta lilla vän.

Tröstkramar till matte

Aristarcos
0

Vila i frid ,hopps du har fina minnen, måste säga att hon hade en härlig teckning!! Me like !

[WeepingWillow]
0

Sov så gott lillan, nu slipper du dumma tänder som krånglar, nu kan du äta ändlöst me gräs o maskrosblad utan problem.

EvaLuna
0

Nääääää så synd! Matten har iaf gjort allt som nånsin är möjligt för att hjälpa dej. Tråkigt att de inte gick vägen…  Vila i frid lilla vän

Tindrar
0

Uscha uscha. Förlorade också min älskling för en vecka sedan. Känner mig helt tom och orkar inte något. Vila i frid Sancho! Nu har du det bra i marsvinshimlen. <'3

[findusen]
0

nej vad tråkigt anna :( hoppades verkligen att det skulle lösa sig för lilla sancho….men ibland har man alla odds mot sig och du har verkligen gjort allt du kunnat! hoppas du får lite lugn o ro nu..

vila i frid fina gris, mirakelbebisen och phille väntar på andra sidan!