Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1092 ggr
marsvin2008
0

Mina småttingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt undersköna lille bebben Atsuma.

Lite rolig form har han på kroppen men mest ansiktet tycker jag, som fyrkantigt. Han har två virvlar mitt på baken och har blivit väldigt mkt ljusar i pälsen än när han föddes.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

marsvin2008
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min helt bedårande söta lilla Tuva (tuvalie).

Hon har också två virvlar mitt på baken men har inte ljusnat lika mkt i pälsen som sin bror. Hon skriker högre än något av mina andra 10 marsvin, vid matdags och när jag tar upp henne från buren. Jättenyfiken och ja hon är helt underbar!

Lyssna på Tuva när hon skriiiker/kvittrar/ouiiiar

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

[WeepingWillow]
0

Nämen gud haha va söta! Michelle började kurra i buren när jag spelade upp klippet. Vilken pipa alltså :D Helt bedårande!

Creation
0

Vilka sötnosar :-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Marsvinlove
0

Naw vilka sötisar:) Underbart ljud Tuva har:D

marsvin2008
0

#4 Ja nog kan hon väcka hela huset med sin brandvarnarsiren om de behövs.*skrattar*

Marsvinlove
0

#5 haha ja det förstår jag mycket väl:P

FeliciaS
0

De är verkligen jättesöta :) Ska du behålla båda?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

marsvin2008
0

#7 Nej Atsuma ska flytta till tjejen som äger pappan.

[Strawberi]
0

Ne herre jösses vad söta! Åh man skulle vilja ta hem de och äta upp de.

Mina marsvin reagera när tuva skrek haha ^^

MarsvinD
0

#1 hahha naww så söt video!! jag gör en fördjupning i skolan om marsvin, och skulle vilja visa hur marsvin låter. Är det ok om jag visar din video :)?

Charlie2006
0

#1 Vilket ljud :). Mina marsvin började kurra och låtta när dom hörde henne. Tittade ut och typ trode hon var i rummet. Min katt började mjama och springa runt :P. Jätte söta båda två.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

godisgrisen
0

Jag tycker att de ser ut som små noshörningar! Hi hi!

marsvin2008
0

#10 ja gör du det fast du kan nog behöva andra marsvinsljud också, många kanske blir avsträckta när hon sätter igång och skrier så där högt. *skattar*

Abico
0

Oj som hon kan låta ^^ Lilla Irma här blev helt förtvivlad när jag spelade upp ljudet "var är den ledsna bebisen?" och började skrika hon också ;)

Hanna 

marsvin2008
0

#14 HAHA! och ändå var hon ganska lugn på den filmen.

Asa-S
0

De är jätte fina!Kyss Atsum är en riktig solskenshistoria!SkrattandeSå himla kul o se att han växer till sig!

Aristarcos
0

Vilket alarm, hon vill nog vara hos mammsen istället ;)

Binajis
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#17 Om man skulle låta dom vara hos mamsen under hela tiden dom låter sådär skulle man knappt kunna hantera dom ;-)

Underbart! Här kommer ett litet svar från en tjej som tog åt sig lite extra och t o m skrek hos mamma i buren Förvånad Dock bara första gången, fick inte riktigt chans att filma henne. Men när man tar upp henne svarar hon direkt Tungan ute

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

marsvin2008
0

HAHA