Hässleholm 31okt (SSV)
Hur många här ska till SSVs utställning i Hässleholm den 31 okt?
Kan tyvvär inte då, är du också medlem på ssv? :)
Jag fick en drop-in bedömning på Laban. Han är tydligen en shelite. 98p blev det. Avdrag för lösa hårt och livlighet. Antar att det är ganska bra?! Tack och lov surade han inte på mig för resandet och allt ståhej.
#3 - Jag vet inte mycket om SSV eller deras utställningar men om det är 98/100p så är det väl väldigt bra :) På SMF utställningar ges inte såpass mycket som 98p i pet, över 93p är väldigt ovanligt skulle jag vilja säga. Det låter konstigt att han skulle få avdrag för lösa hår, alla marsvin fäller ju en del. Men han kanske extremfällde? Att marsvinen är pigga och alerta brukar heller inte ge avdrag :P Men som sagt har jag ingen koll på SSV's bedömningskriterier och sådant.
Hanna
SSV är lätt att få hög poäng har själv ställt ut med 99 poäng där ;)
Inte för att vara en pms-subba, men tack så mycket. ( Det räknade jag ut själv redan där..) Det är alltid kul med skadeglädje och missunsamhet från folk man inte känner. Puss på er! 
PS: Den 28e kommer pms-subban till Landskrona, och räknar skarpt med att få ca 43poäng för skitmarsvinet Laban ( Som är min prins!)
Inlägget är något redigerat av Medarbetare pga att det bröt mot sajtreglerna.
Menar juh inte på det sättet :p
Jag menade absolut ingenting illa och ber om ursäkt om du uppfattade det så.
Hanna