Marsvin i studdsmatta
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Javisst. Marsvinet ser verkligen ut att gilla det.
Ironi gott folk.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Ser lite farligt ut för lilla ryggraden de där…
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

usch :(

Jag klarar inte av att se alla sånna här klipp på youtube längre, jag blir så arg! Visst, alla kan inte vara jätteutbildade inom ämnet marsvin, men vem som helst kan väl se att det där inte alls är kul för marsvinet? Och alla filmer när de "bada" dvs blir kastade i vattnet för att sen vara tvungna att simma i panik. Nej, usch!

Är det bara jag som inte kan se klippet? Det sår "inbäddning inaktiverad på begäran"

#7 Stackarn! Hatar at det läggs upp sådana videor :(

Amen fy… Har ni läst kommentarerna också? De verkar tro att det är marsvinet som hoppar själv… :/
Visst är det f-jävligt :( Kommentarerna är verkligen skrämmande!
Jag tycker det sjukaste är att det är en vuxen människa som är med på det. Om det vore barn som provar kan jag förstå även om jag inte på långa vägar accepterar det. Dessutom undrar man hur hon ens kunde komma på tanken att prova, för det måste dom ju ha gjort om hon nu kan hävda att marsvinet tycker det är roligt. Stackars marsvin…. stackars, stackars, stackars marsvin!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

Men herregud, vissa människor tänker nog inte alls!!!!!Helt sjukt egentligen, blir bara så arg!!! Stackars liten, vill bara åka och rädda den!!
Det är ju djurplågeri!
Den kunde ju ha brutit något eller några ben, för fanken!
Man ser ju på ögonen att hon är livrädd! detta är rent djurplågeri! och sen på slutet när de håller i henne på ett konstigt sätt och slänger med henne för att det ska se ut som hon pratar,… vidrigt!!!
ps de har säkert bara ett marsvin också…

#15 Det tror jag också:( Nej, usch fy! Har man djur så har man också ett ansvar, men det tycks inte den här personen tänka på alls!
Nej, herregud mår illa :( hör ni att kvinnan/mamman ropar "higher".. ?!
==========================================================================
Är på väg att skriva några fula ord men jag hoppar över dem. Det är ju djurplågeri och man ser på marsvinet att det tycker det är obehagligt. Farligt för ryggen också. Vad arg jag blir!

Kunde inte se slutet! Blir arg på såna där människor. Såna borde inte få ha djur!
Fy satan, va tänker dom me :( Läste kommentarerna för att se när dom blev totalt sågade av djur- o marsvins älskare men icke. Stackars liten :(
#20 Nej, folk verkar snarare tycka att det är roligt och jag såg några skräckexempel som påstod att det skulle dom minsann prova med sina egna marsvin med. 
#21 Ja helt hjärndöda kommentarer! Såg ju verkligen ut att njuta av att flyga runt okontrollerat på en matta o sedan bli alldeles uppstressad av att en unge flamsar runt me den. Det är väl så att folk är vana vid hundar o katter som man kan flänga runt me utan att dom skadas el blir överdrivet stressade.
Såg nått klipp me ett marsvin som dom slängde ner i en vanlig pool som säkert hade en massa klor i sig, det är nog bra för småttingarnas hud! Dessutom bara äääälskar dom ju att bada! Galet. Jag får ju dåligt samvete bara jag ska skölja av mina små lite i handfatet o dom tittar på mig me sina stora vettskrämda ögon som säger "Men mamma vad gör du me mig".
Och slutet är inte alltför roligt, mamman håller marsvinet på något konstigt sätt och det sprattlar för att komma loss. Dessutom blev språket inte allföt trevligt de sista sekundrarna 
klarade 5 sekunder sen fick jag panik. DJUR ÄR INTE LEKSAKER! Har lust att skjuta de äckliga människorna som gör sådär mot djur. Ska man ha djur ska man ta hand om de.
Det finns fruktansvärt många hemska videor på YouTube där djur misshandlas - behandlas som leksaker. Marsvin i vatten, på studsmattor… Blir förbannad över att se hur dåligt de beter levande varelser. Man kan fråga sig om de kunnat göra detsamma med en bebis.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
# 26 Jag tänkte också på det, hade den där mamman lagt en 3-veckor bebis, lagt på studsmattan för att sedan studsa på den så bebisen flög i luften o efteråt flamsa runt me den. Nej skulle inte tro det. Man blir ju mörkrädd :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om ni kollar videosvaret ser ni något ännu värre. Se här:
#29 Helt sjukt att folk tycker det är ok och dessutom skrattar åt de stackars varelserna!
Usch, nej så får man inte göra :'(
"Det finns folk till allt"
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

#28 Jag gillar kommenatrerna på den iaf, på den första var det ju bara posetiva (för dom) kommentarer.

#32 Ja det är ändå skönt att se att det finns folk där ute som BLIR upprörda!