Bilder på skinnykillarna
Imorgon skall skinnykillarna kanske få ett nytt hem. En familj som har fyra honor sedan innan kommer förbi för att träffa dem. Roligt att de äntligen efter all behandling och oro (Gollum hade Ringorm när han kom hit och blev extremt sjuk och avmagrad så vi trodde ett tag att han skulle stryka med) är friska och fina och redo att få ett alldeles eget hem! Samtidigt känns det såklart lite vemodigt då jag verkligen blivit fäst vid dem eftersom de fått bo inne och de är sådana stora personligheter båda två!
Passade på att ta lite bilder på dem ikväll.
Här är Gollum (ljus) och Gimli (mörk)

Ja vet inte mycket om typ osv men Gollum verkar ha väldigt lätta öron-men väldigt söta öron!
Båda var vääääldigt söta, åh skinnysar är ju helt underbara.
Sötaste knasöronen jag sett!
Ja vilka söta öron, ser lite ut som en hund som lyssnar på nånting :) Båda 2 är jättesöta :) Ser kramgoa ut.
Vad skönt för dem, fina nakenfisarna :) Vilka roliga öron Gollum har ^^
#2 #3 Jag är dålig på Skinny, men visst har han lätta öron och Gimli är överbehårad.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Gollum har ju precis sådana öron som min lilla Ruth har. Väldigt söt var han iallafall :)
Gimli tycker jag ser överbehårad ut men jag kan inte kalla mig någon skinny expert ;)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Båda ser ju helt okej ut i kroppen tycker jag. Den ljusa har ju inte bara lätta öron utan dom är även för högt satta. Hur huvud och nos ser ut tycker jag kan vara svårt att se på foton, speciellt om dom har mycket päls. Men tycker andå att båda ser okej ut (även om dom kunde haft något bredare huvud och kortare nos). Men då dom är hyfsat unga så kan dom nog förändras en del fortfarande.
Torr i huden ser han inte ut att vara på fotot utan det ser ut som död hud. Testa smörja in honom med nån typ av matolja tex, och tvätta sedan bort det med nån typ av milt schampo.
Tack för era kopmmentarer, ja kanske sitter de högt också öronen- han ser ju allmänty lite rolig ut måste jag erkänna 
Jag skall prova ge honom ett bad med barnojla i början av veckan.
Familjen som kom och kikade på dem idag fick tyvärr åka hem utan marsvin eftersom jag tyckte att det yngre barnet i familjen var för vild. Men efetrsom de verkar SÅ bra i övrigt och mamman försäkrade mig om att det var ovanligt beteende för att vara hennes son så får de ett nytt försök i veckan.