Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 815 ggr
Svea-
0

En prins född i natt...

I natt födde Brownie 2 bebbar.En bebbe var så stor att jag hajjade till när jag såg den.Den var 3-färgad,svart,vit&golden.Den var död när jag gav marsvien mat i morse.En hane var det.Sen skuttar det runt en prins till i buren nu.Han är galet söt har förmodligen samma färger som pappa dvs goldenaregente,men jag är ej 100% säker.Ev lilac oxå?

Det här är alltså min sista kull på ett tag,varav att det känns extra på alla sätt & vis.Den här bebben kommer oxå från 2 av mina favoritmarsvin,dom är supergoa båda två.Så den här Lill-Prinsen kommer att bli minst lika goa som sin mamma & pappa.

Hoppas någon som bor i min närhet köper honom så jag kan få se honom nån gång ibland.Men mest hoppas jag han får komma till en familj där han får massor av tid,kärlek,omsorg,mat osv i massor!

kram på er alla…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Svea-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lill-Prinsen

Svea-
0

Lill-Prinsens andra sida

diva
0

vilken liten sötnos.

[WeepingWillow]
0

Nej men gud så fin han är :) Det skiner om honom!

Han vill jag ha som pappa till mina kommande bebisar :P Hade det varit en tjej hade jag köpt direkt!

Marsvinlove
0

Vilken fining! Och vilken läcker färg!

Svea-
0

Tack allihopa.Jaaa..han är riktigt fin.Färger är ju bland det bästa jag vet.Han har två tassar som är vita oxå ;)

Jaa..bilder blir det fler av om å när datan vill…

Abico
0

Jättefin liten prins :P

Hanna 

Svea-
0

Tack Abico.

Lill-Prinsen andra sida,bara några timmar gammal.

Hade han var en hon hade hon fått stanna.Inte nog med att han är fin,i härliga färger utan han är eft mina favvomarsvin oxå.Och det är min sista kull på ett tag framöver nu.