Jultopic: Pimp your avatar!
Min Avatar är ju tyvärr så liten att det är ganska meningslöst att julpimpa den, men jag skulle gärna göra det :( Kanske dags att betala medlemsskap :P
Jag provade, men tyvärr syns det ju inget eftersom den är så liten. Lägger in den här så ser ni hur den ser ut :-)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Hejja er!
Det spelar ingen roll om avataren är liten, det blir lite mindre detaljer att pilla med bara - enbart positivt alltså ;P
Hanna
Jag ska inte erkänna hur länge jag tänkt på att fixa min Avatar, och nu börjar det minst sagt bli dags… Förhoppningsvis vågar jag lova att fixa det i helgen :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hehe gjorde om en bild på mig och underbara Kålan =) Såg precis att jag missade att täcka lite av hennes kalufs men de syns ju inte på den lilla bilden ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Sådär. :-) Nu är min Avatar lite julpimpad också.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag brukar aldrig byta Avatar men jag fastnade verkligen för Hannas idé.
Att jag dessutom älskar julen gör att jag inte kan låta bli att hänga på :-P
Så här ser min (tillfälligtvis) nya Avatar ut- föreställer min åttonde kull som föddes den 16 december 2006.
"Alfonz" (Sweet Dream's Love in December) bor fortfarande kvar här.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Vilka fina ni gjort:) Kan kanske också fixa min lite, fast den blir ju lite mindre:P

Jag är inte så bra i paint så jag kan inte göra om bilden så som ni gjort, så det blir inget för mig:/
Men ni andra har gjort det jätte fint, :D

#12 Det är inget svårt, bara måla dit ex. en luva eller vad du nu vill ha =)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Nu är jag (och Kurkuma) med :P
Mvh Felicia

#16 Har du rätt filtyp? Om du har arbetat med bilden i Ps så blir det .psd när du sparar, och det går inte att ladda upp bilder i det formatet här. Klicka i så fall på "Spara som…" och välj formatet .jpeg :)
Mvh Felicia
#19 Då kanske filerna är för stora? Prova att minska ner så den längsta sidan blir 64 pixlar :)
Mvh Felicia

Bilden blev väldigt liten… men jag kunde inte få den större…
#16 Men jag ser ju din bild? O.o
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
#23 Kanske jag som misstolkar det hela och tror att hon menar avataren? O.o
Mvh Felicia
#24 Jahaaaaa… så kan det nog vara! Sorry 
Fixade min Avatar lite, satte luva på Michelle fast det syns väl knappt :(

Spara bilderna och skicka in dem till Marsvinsmagazinets decembernovember nästa år.

nån som vet hur jag ska göra för att den inte ska bli så liten? :S
#34 Du måste betala för att ha en stor Avatar.
Mvh Felicia
Det finns typ ingen paint på min dator :S Kan man gå in ngn annan stans?? :):):):)
#36 Någon bildredigeringsprogram, typ Photoshop? :)
Mvh Felicia
#37 har kollat nästan överallt men hittar inget :(

om du har windows så ska det finnas :/.
Välj "sök" i menyn och sen "alla filer och mappar" och sök på paint :)
Okej :)

kan rekommendera sidan [www.picnik.com ](http://www.picnik.com där)där kan man göra massor av roligt med sina bilder.
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#44 Det var där jag gjorde mina :)<3
](
:)