Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 562 ggr
FeliciaS
0

Vad har du för "leksaker"...

Hejsan! Har ni "leksaker" i buren till era marsvin? Vad har ni för "leksaker"? Lägg in bilder (om du har), fakta, skriv vad du köpte den, vad den kostade osv. :) Tycker att det skulle vara roligt att få lite inspiration & tips!

Sera och Calypso har en kattleksak i buren (just nu) - en "nätboll" i plast med en bjällra inuti och den sitter på en plastpinne med sugpropp i ena änden så man kan sätta fast den typ på burbottnen :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Fiona
0

har en bro/tunnel och ett rör.Bron/tunneln är en böjd tegelpanna som jag hittade hemma och röret är från en ensilageplast grej:P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[natalie742]
0

Jag har en babyspegel på hjul, dom gillar den, de kan ligga å spegla sig eller putta runt den. Sen har jag en kattboll som man lägga nåt gott i, men den bryr dom sig inte så mycket om *S* Har också en gallerboll som man kan fylla med hö eller sallad.

alimina
0

jag ska iväg till zoovaruhus i morgon, och ska köpa ngt fint till grisarna då :P annars har jag inte så mkt ..

FeliciaS
0

OK Skrattande

#1 En sådan tegelpanna har jag varit ute efter men inte hittat..

Mvh Felicia

Matsvin
0

Jag brukar ge mina en vanlig pappkasse med lite hö i då och då, den blir de galna i… Kostar typ ett par kronor på mataffären…

/Matsvin.

FeliciaS
0

Haha, smart :) Äter de inte upp pappkassen?

Mvh Felicia

dreamiz
0

Trähus som de kan va i o på. Tält o sovsäck.

De hade en papprulle som de verkligen gillade men den har jag fått slänga o jag har inte hittat nån ny än som är tillräckligt stor.