Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 614 ggr
Sandra-B
0

Information från iFokus

I den här tråden tänkte jag samla information från iFokus som rör er medlemmar.

Exempelvis planerade driftstopp, nyheter etc.

Om ni upplever några fel eller så i övrigt så hänvisar vi till Support- en sida för samtliga iFokus-medlemmar att rapportera fel eller ställa frågor om nätverket etc på.

Tänk dock på att läsa genom trådarna först innan ni startar en ny för att se om det redan finns en om det problem som ni upplever och tänker rapportera, oddsen att så är fallet är ganska hög.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Sandra-B
0

Funktionen Mina inlägg

Funktionen Mina inlägg (som finns i rutan till höger) kommer eventuellt att försvinna.
Anledningen till det är att iFokus har prestandaproblem för tillfället vilket denna funktionen kan vara en bidragande orsak till.

Det är ännu inte helt bestämt om funktionen kommer att tas bort (och i så fall när samt om det blir permanent eller bara tillfälligt).

Informationen gavs till oss sajtvärdar idag och några av oss har valt att gå ut med det till medlemmarna meddetsamma så att medlemmarna är förvarnade och inte tror att det är något fel om funktionen försvinner utan att vi fått mer information och hunnit dela med oss av den.

Att funktionen är uppskattad av många känner iFokus-gänget till och vi hoppas alla på att iFokus medlemmar visar förståelse för detta och att eventuella sura miner inte visas på forumen.

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

#1 Det gör inte mig så mycket om den försvinner, men det var rätt nyligen som jag började använda den flitigt :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

#1 Synd att den funktionen kanske försvinner, den som är så bra! Men den orsakar ju problem för sajten, så då är det väl antagligen nödvändigt. Jag förstår.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Sandra-B
0

jag tycker det är jätesynd om den försvinner- jag använedr den massor!

De är inte säkra på att det är den som är problemet eller en bidragande orsak- det är därför de inte vet säkrt om den kommer att försvinna eller inte.

Jag hoppas verkligen att det inte beror på den funktionen för isf kommer den nog tillbaka.

**SMF 237 Sweet Dream's 

elin85
0

Menar du möjligheten att skicka privata meddelanden till varandra?

elin85
0

Oj, nu såg jag den, blev orolig för en stund :)

Fiona
0

Lite OT men värden fr Glamour har inte fått något sånt här PM, skickas det ut till alla värdar? Aktivitetsindexet är borttaget på vår sajt :s Vi har inte blvit informerade så de känns lite knäppt…

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Marsvinlove
0

Hoppas den inte försvinner, den är ju jättebra om man vill kolla vilka trådar man skrivit i och om det kommit nya svar:S Jag använder den ganska mycket, men om den försvinner är det väl inte hela världen ändå:P

FeliciaS
0

#7 AI hittas nu mera under "Administration" :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Sandra-B
0

Informationen finns inne på värdsajten- där endast sajtvärdar har befogenhet att komma in, eller på ifokus.ifokus- som är till för både Medarbetare och sajtvärdar.

Jag anser att man som sajtvärd/medarbetare bör titta in på dessa sajter minst ett par dagar i veckan (helst dagligen) för att hålla sig själv (och eventuellt sina medlemmar uppdaterade) i vad som händer/ är på gång.

Här är en tråd om AI och här är den om Mina inlägg.

Utöver de ovannämnda sajterna som är till för oss administratörer finns även Support dit alla medlemmar som upplever problem kan (ska) vända sig för att exempelvis rapportera buggar- tänk dock på att kolla genom om den bugg du upplever redan är rapporterad, oddsen för det är ganska stora, håll dig då i den redan existerande tråden.

**SMF 237 Sweet Dream's