Kan inte läsa PM för tillfället
Jag ser att jag har fått PM från några medlemmar här på mif men tyvärr kommer jag inte åt att läsa dem för tillfället.
När jag försöker så blir det bara en blank (/vit) sida.
Det är därför som ni som PM:at mig inte fått några svar.
Om det är något viktigt/brådskande ni vill så kontakta Hanna (Abico) som är Medarbetare här istället för mig för tillfället.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Okej, bra att veta ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Okej bra då vet man :) Men jag har en fråga: det står att jag har fått 2 st PM men när jag trycker på "2 olästa meddelanden" så finns det inget i inkorgen
Någon som vet vad det kan vara för fel?
#2 Det är en bugg som har rapporterats, gå in på iFokus.ifokus för att läsa mer. Själv har jag 580 meddelanden (fast egentligen inga) :P
Mvh Felicia

Fast det är ju bara värdar & Medarbetare som kommer in på iFokus.ifokus.
Övriga medlemmar får kolla in support :-)
Precis som Felicia skriver så är det en rapporterad bugg (jag har/ hade 658 olästa PM).
När ni får tekniska problem så titta i första hand in på Support.iFokus- där rappporteras fel och de som har hand om iFokus tittar in där etc.
**SMF 237 Sweet Dream's
#5 Det var Support jag menade, givetvis 
Mvh Felicia

Misstänkte det :-)
**SMF 237 Sweet Dream's

#3 haha x) jag såg nu att jag hade 0 meddelande så det du sa stämde:P hehe
Detta är lite OT men jag har också problem! Om man skriver i en tråd kommer den ju upp i "mina inlägg" sen när nån annan skrivit men nu vägrar dom gå bort därifrån när jag tittat! Sen så är trådar fetmarkerade fastän jag kollat på dom o inga nya inlägg tillkommit. Har dock inga problem me mailen. Ingen mer som har det så?

Ja, det är lite problem med det för tillfället (inlägg som visas som olästa fast de i själva verket inte är det).
Tror att det håller på att arbeta med att lösa problemen så snart som möjligt.
Men titta in på Support.iFokus för aktuell information om rapporterade buggar och rapportera om fel där om ingen annan gjort det redan.
**SMF 237 Sweet Dream's
#10 Visste inte att det fanns en sån site igår när jag satt o va irriterad över trådarna :P Men nu har jag kollat in det o det är massor me personer som rapporterat det så det var visst inget ovanligt. Bara vänta tills det är fixat…

Jag tycker att hela iFokus håller på och ballar ur för tillfället! Ibland kommer jag inte in, kan inte skriva i trådar osv
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#12 Ja, det är jättetrist men blir ibland så när de jobbar med saker ;) Har inte kunnat skriva i trådar förrän nu, på hela eftermiddagen…
Mvh Felicia

För mig var det jättesvårt att komma in här igår, kunde inte änns logga in. Fast det var bara så nån timme eller så, sen blev det bättre.
Du kan fortfarande inte läsa pm, Sandra?
Mvh Felicia

De håller på med arbete och uppdateringar på iFokus regelbundet (dock inga större som egentligen märks för någon) och nu har det råkat bli någon bugg som märks för de flesta- men de jobbar med att lösa det.
Nej, det vill inte.
Det fungerade nån minut för ett tag sen men la av igen- jättemärkligt :-/
**SMF 237 Sweet Dream's
#16 Okej, vad dumt :/ Hoppas det löser sig snart i alla fall!
Mvh Felicia

Det hoppas jag också!
Är väldigt irriterande att inte kunna läsa PM… :-/
**SMF 237 Sweet Dream's

Det verkar som om min PM-funktion fungerar som den ska för mig nu.
Har åtminstone kunnat läsa och svara på PM idag.
**SMF 237 Sweet Dream's