Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 824 ggr
[Colina]
0

Modellande med marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ikväll har jag och nakentjejerna roat oss med att modella. Snorkfröken tyckte det var riktigt mysigt medan Chimera inte riktigt uppskattade blixtarna. Nästa gång blir det bara "Snorkan" som får vara med.

Först ut: Chimera

[Colina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snorkfröken

Hanna-S
0

Jätte fina bilder ! Nästan modetidning nästa ;) !

tjorve
0

hiih, jag älskar att det är marsvin och inte katter. twisted!

tantnett
0

Härliga bilder.

Helt klart är att våra älsklingar även passar i the fashion show. Cool

Marsvin 4-ever Tungan ute.

godisgrisen
0

Läckra bilder… naturligtvis när det är du.

För några år sedan när det var sådär övertrendigt att i rikiskretsar gå runt med en liten chihuaua på armen funderade jag på att delta på något rikt poolparty med ett marsvin i strasskoppel på armen… Marsvinet hade jag ett strasskoppel hade man lätt kunnat fixa. Problemet var bara att jag inte kan gå i höklackat och vimla och dricka drinkar, vet inte hur man gör… Jag blev heller inte bjuden på någon rikisfest… konstigt! Men jag kan fortfarane fnissa lite åt min idé.

tantnett
0

#5 Var det inte Paris Hilton som helt plötsligt bytte hundstackarna mot stackars kaniner?

Förhoppningsvis rev dom väl henne ordentligt så hon la ner det projektet? Har för mig att man endast sett en bild av det spektaklet.Obestämd

Hanna-S
0

#6 Ja hehe. Paris Hilton had ju först Hunden sen kaniner sen katter :P

Aristarcos
0

Fina bilder ;) Förstår att alla inte gillar blixtar , så är det ju också med oss människor :)

Creation
0

Riktigt snygga bilder! :-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Moa-16
0

Jätte snygga bilderSkrattande

deluxe
0

#6 Hon har också haft en sydamerikansk honungsbjörn, kinkajou, samma typ av björn som totalt massakerade min tumme när jag var 6 år gammal. Min tumme är fortfarande paj nästan 15 år senare, ska troligtvis operera den i höst. Väldigt häftiga djur men inget som man normalt sett har hemma.

Hur som helst så har jag för mig att hon gav upp det när hon blev biten. Jag är inte alls skadeglad. Flört

FeliciaS
0

Jättefina och annorlunda bilder :) Platsar helt klart i någon flashig tidning ^^

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Colina]
0

Ja vem har sagt att marsvin inte platsar i mode! Jag gjorde också ett försök att ta en "hund i väska" bild med marsvinen istället men blev lite nojjig över att de skulle skrapa sig på dragkedjan så det sket sig. Skrattande

Abico
0

#13 - Du får sätta på dom en tröja då så att dom inte skrapar sig ;)
Greta har faktiskt poserat i väska, fast hon är lite lurvigare *s*

Hanna 

tantnett
0

#14 GoeGreta! Tungan ute

Tur inte tantnett kom förbi den väskan, den hade man lätt norpat. He He.

Kratin-98
0

Nää va snygga bilder!!