månadens marsvin - januari
Vill ni fortsätta att skicka in foton till månadens marsvin?
I så fall är det dags för januarimarsvinet. Skicka in foton tom 20 januari. Obs inga foton som varit med förut!
Klart vi vill. Skall leta fram några bilder.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

japp;) ska bara ta lite bilder ska man srivaa nån fakta oom marsvinet oxå eller bara skicka in bild ? kan det vara två marsvinb på kortet?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Du får gärna skriva vad marsvinet heter, i övrigt behövs inga fakta om du inte själv vill skriva lite.
Det är helt ok med två marsvin på kortet. Jag väljer det gulligaste fotot.

okej tack då vet jag;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag tog underbara kort på Sera i torsdags! Men nu är vi inte hemma men på måndag så lägger jag in det… =)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ska ta lite bilder ikväll .. ska bara köpa batterier till min kamera :P

#8 vilken otroligt fin kille du har där!

*putt*
#17 Bara en liten fråga, har undrat länge nu. Vad menar alla med *putt* *Puttar* som om ni går å puttar på folkå det e ju inte snällt *S*

#18 eehm .. jag tror i vaje fall att det betyder att man puttar fram det så ämnet kommer igång igen :P Jag är inte heller säker .. :P
Som vanligt är alla marsvinen underbart söta och det är minsann inte lätt att utse en vinnare. Men ändå så föll jag lite extra för Melvis #15. Grattis!!!!

Grattis MatildaW !! Melvis är så ortoooligt söt !!
Grattis Matilda :) Ja, hon är jättefin lilla Melvis ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Tackar tackar *buga*
Melvis tackar hon också ^^, som pris här hemma får hon dela en bukett persilja med Blondie :P
Grattis säger jag med som gillade bilden.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Hihi, tack :)