Jag ska dit och ställa ut mina två coronethanar, Cinnober(21,5 mån) och Dianthus(21,0 mån). De ska ställas ut i petclass båda två. :-)
Det är första utställningen på ett halvår för mig nu, så jag kan tänka mig att jag blivit lite ringrostig på att göra i ordning marsvinen för utställning. Jag förväntar mig inte speciellt mycket.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag ska tyvärr inte dit :-(
Hade egentligen planerat in det men iom att jag har en högdräktig hona här hemma och inte vill lämna henne i flera dagar så jag la den planen på is.
Hoppas dock att det kan bli av nästa år eller så.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Ja vi ska dit. På onsdagen och ställa Chokladfabriken´s Lily i ras-jr. Ska bli så kul men det känns jättekonstigt att bara åka med ett enda djur vi brukar alltid dra med oss förfärande många! Hoppas på att kunna hjälpa till endel under dagen och se resten av mässan och träffa alla trevliga marsvinsmänniskor förståss!

Ev att jag kommer och kikar en stund på tisdagen, har inte anmält något djur denna gången…
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Vart ligger det någonstanns? (är inte så duktig på geografi) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#5 Stockholm ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Hej! Jag ska ditt och ställa ut mitt marsvin polly på Petclass

Jag kommer på tisdagen, ska ställas två crestade saffrons. :-) Ingen från Gävletrakten som vill samåka?
jag hade tänkt komma som besökare men nu blir det inte så. :(
#6 Några mil norr om Sthlm för att vara exakt. ;-)
Jag är där hela mässan och hjälper till och ställer ut två av mina i petclass

Jag kommer på onsdag. Har anmält 2 rexjuniorer men det blir bara en som följer med. Känns konstigt att åka med bara ett marsvin, men då blir det förhoppningsvis tid över för annat.
Men hallå….!!
Nu får ni väl ta och berätta hur det har gått för er, ni som varit i Kista igår och/eller idag!
Jag är också nyfiken på lite resultat! :)
Mvh Felicia
Vill också få reda på lite resultat :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Igår blev SCh Idefix Jazza, alpaca, BIR & BIS3. Idefix I Scream Ice Cream blev BIR för båda domarna och Idefix Lotus blev BIR-R för den ena. Båda dessa är texlar och båda blev dessutom färdiga champions!
Idag blev Idefix Ninja-Panda, också texel, BIRjr och BISjr för båda domarna! Så idag kunde det inte gått bättre, då jag bara ställde ett djur. :)
#16 Grattis Ida verkligen jätteroligt! Vilka superduper resultat!
Själv är jag jätte nöjd med Chokladfabriken´s Lily som fick 88p blev BIR-RJ och fick Cert för Minna, 27p på teckning och faktiskt 10p på pälskvalitet! För Bettan blev det okej, 86p. Med magpie mått mätt är det bra.
#16 Grattis, åh så skoj! :)
#17 Grattis till er med, vad kul! :)
Mvh Felicia
Mina två grisar ställdes ju både i PET 1 och PET 2. För en av dessa domare(PET 1) fick båda av dem silverkort! :-D Hon tyckte att de var ovanligt bra musklade för rasen(coronet) och så var de väldigt fina i övrigt också förstås.
Cinno och Dinno kom upp i final hos varsin domare, men fick ingen BIS-placering.
En rolig sak jag kan tillägga är att väldigt många stannade till för att kolla och klappa på mina marsvinsgrabbar på mässan. Folk verkar tycka om långhåriga marsvin! Sen stannade många till för att titta på när jag slipade marsvinens klor och smorde tassarna.
#16 #17 Grattis! Det verkar ha gått suveränt för er båda! :-)

Jag kom hem igår efter en lång tågresa. 5 timmar försenat var det 
Jag lämnde min lilla juniorhanne hemma men min dotter ställde Arcticas Twitter på onsdag. Hon fick 89p för ena domaren och 88 för den andra. BIRj och cert för båda dessutom så vi var jättenöjda 
Mindre nöjda var vi med vädret. Trodde inte det kunde vara så kallt i Stockholm!
Ett lite sent Grattis till alla fina resultat! 
Hanna