Beställa saker
Tänkte jag skulle beställa lite saker till buren till mina marsvin. Nu har dom bara enkla saker gjorda utav kartong. Men vill ha lite mer snygga saker :)
Kan ni rekomendera något bra?
Har redan ett hus. bro och en tunnel. Men vill ha andra skojiga saker.
Ska beställa från Husdjursbutiken, så det måste finnas där ;)
En bädd att sova i. =)
Glömde skriva det. Har sytt en egen :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#3 En bro i storlek medium har jag beställt från foderbilen i samband med foderköp till mina hamstrar ^^ Så en sån kommer antagligen på måndag :)
Broar och tunnlar(av plaströr) är det som är mest poppis här hemma, med undantag för mjukisrullarna som jag sytt till dom.
Hötunneln i #3 försvann spårlöst efter några veckor här *s* Den var helt enkelt för god.
Hanna
Jag har köpt ett stort gjutrör :) Sen sydde jag en såndär kudde dom kan sova på, ska sy en till idag. Sen har jag en bro, och ett hus gjort i kartong. Sen har jag gjort lite tillfälliga gömställen utav kartong :)
Men vill ha fin inredning :p
Räcker ett sånt där hörnhus i storlek medium till marsvin?
#6 - Kan du skicka en länk till hörnhuset, jag orkar inte leta upp det ;)
Hanna
Det borde fungera bra :)
Hanna

Jag beställde ett hörnhus i storlek medium men jag tycker det är för litet. Min vuxna hane får ju knappt plats. Bara småkillarna (ca 7 v) kommer in där. Lite synd att jag beställde i fel storlek. Om du vill att de ska få plats sen så rekomenderar jag dig storlek large.

Jag har också ett hörhus medium, mina pojkar på 5 månader får inte plats xD Antingen sticker huvudet ut eller så sticker rumpan ut. Men jag sparade det eftersom min pojke på 6 veckor kommer idag :)
Ojdå, bäst att du lyssnar på dom som har erfarenhet ^^ Jag tyckte att jag måttade upp ungefär de måtten som stod och trodde nog att ett marsvin skulle gå in ;)
Hanna

Jag har också ett sånt hörnhus, pojkarna brukar sitta uppepå det så jag sparar det. Men min hane Max har bestämt att han kan vara i det, så han trycker in sig och välter det ibland ;)
/Ellen (: