Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: presentationer
Läst 1358 ggr
Marsvinlove
0

Nu har Hilda & Brumma flyttat hit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hämtade vi Hilda och Brumma som nu går med min Calvin:) De kommer från Cavia här inne, tack för att jag fick köpa dessa underbara damer! ^^ Allt går fint, fast Calvin & Hilda tjafsar lite emellanåt. Men de måste ju få göra upp om vem som bestämmer. Killarna är nu bästisar eftersom den godluktande honan på andra sidan gallret försvunnit också;) Är superglad!:D

Först är det Malaxis Brumma, en Alpaca i golden roan. Hon är jättesnäll, och söt som socker ^^

Marsvinlove
0

Och sen har vi JumJums Hilda:) Hon är en nonself Golden Dutch. Hon är även utställd många gånger & Guldpet:D

Hon är jättefin & snäll ^^

Marsvinlove
0

Här är alla tre, när Hilda letar efter moroten & är på väg till den, och Calvin är nyfiken som vanligt (och kommer i en jättekonstig vinkel på bilden) och Brumma, ja vad gör hon egentligen?:P

Marsvinlove
0

Och sen när alla tre äter salladskål:)

[WeepingWillow]
0

Vad fina dom är :) Grattis till nytillskotten!

Marsvinlove
0

Tack tackSkrattande

Abico
0

Jättefina är dom :) Grattis!

Hanna 

godisgrisen
0

Grattis!

Hilda har jag träffat flera gånger på utställningar och hon är verkligen jättefin!

Creation
0

Grattis! :-) Hilda känner man ju igen!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Marsvinlove
0

Tack allihop, hade precis en lite gos stund med alla tre, Både Brumma & Hilda är gosiga & gillar att man klappar dem, Calvin gnäller ju alltid när man tar i henne;)

#7 Ja hon är verkligen jättefin:) Hon har en väldigt kompakt och musklig kropp, om man gemför med min hane så är han ju jättespinkig;P

#8 Hehe ok, Hilda är nog lite kändare än jag trodde;)

Cavia
0

Sötnosarna Kyss

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Marsvinlove
0

#10 Ja ^^ Brumma har börjat lite på mig mer nu, nu kan man klappa henne i buren:) Hilda är fortfarande ganska rädd men man får ha tålamod:)

FeliciaS
0

Jättefina flickor :) Vad roligt med tillskott!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Marsvinlove
0

#12 Tack:) Ja det är jätteroligt med nya marsvin!

Alldeles strax ska de få motionera på golvetGlad