Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 962 ggr
[Colina]
0

Hjälp med transport?

Jag har tingat en skinnyhona nere i Skåne och hoppas hitta någon som kan hjälpa mig få henne uppåt i landet. Jag bor strax utanför Norrköping men Linköping, Motala, Stockholm och kringliggande ställen tar jag mig enkelt till.

Lillan är leveransklar i början av Februari. Jag kan naturligtvis bidra med en liten slant som tack för besväret!

Fridaaaa
0

Hör med Trasdocka eller Sandra-B :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0

10 april är hålls den årliga stämman, i sydväst (Landskrona). Jag skulle tro att det åker folk neråt även från Stockholmstrakten. Men det är ju ett tag dit såklart.

Sydväst har inte några fler utställningar innan dess förutom den till helgen, men då är inte skinnytösen leveransklar :P Däremot är det inte helt otroligt att folk från skåne åker uppåt i samband med utställningar men de närmsta utställningarna är nästan uteslutande KM så det är ganska otroligt att det dyker upp folk från annat håll då.

Men om du inte gjort det, titta på djurtransport.ifokus och sätt ut en efterlysning. Utöver det tror jag att du har störst möjlighet att få ihop transport i samband med stämman.
Är det från Helena du har tingat?

Hanna 

[Colina]
0

#2, honan är tingad hos Villa ängstorp men hon vill såklart få henne levererad så snart som möjligt när hon är leveransklar. Har lagt ut annanons på djurtransporter i fokus också och letar för fullt.

Abico
0

#3 - Okej, hoppas att det löser sig :)

Hanna 

Sandra-B
0

Jag åker på måndag så det blir tyvärr inte till någon hjälp iom att marsvinet inte är leveransklart förrän i februari.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!