Landskrona 23/1

Jag kommer tyvärr inte- är upptagen på annat håll den helgen :-(
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Vad synd :-(
Troligen blir det Lovika, Betty och hennes "ungar" Kitty och Honey. Fyra tycker jag är lagom att ha med mig.
Är det bara jag som ska dit :-S
Har anmält nu och det blev Lovika, Betty, Kitty, Mys och Rufsi. debut för Lovika och Kitty, Rufsi satsar på sitt tredje silverkort, Mys på sitt femte, Betty ska ställas i klippt och vill ha silverkort nummer 2!
Jag kommer inte heller.
Jag hoppar över sydväst den här gången, det har varit så mycket åkande hela hösten så vi inleder 2010 lite lugnare :)
#3 - Positvt är ju att det inte blir mycket motstånd om du är helt ensam ;) Håller tummarna för lite silverkort åt dina grisar.
Hanna
#4, 5 Nä, inte in heller 
Ska väl vara det då, Betty missade ju förra gången. Får jag en till guldpet då får jag tacka er som inte kom ;-P
Jag hoppas att det gått bra för er idag :)
Hanna
Om det har!
Betty blev bästa klippta 2 av 4st! JIPPIE! Mina brukar alltid komma sist eftersom jag inte vill ha massor av päls. Fast det var en engelsman som dömde, de verkar vara väldigt kära i min spaghettitant de där engelsmännen
. Inte den första engelsman som kommenterat henne, fast så är hennes stam helt engelsk också.
Betty fick också 91p och sitt andra silverkort, samt Bis 10
Mys fick sitt 5:e silverkort, 91p och blev Bis 8
Lovika fick sitt första silverkort, 91p och Bis 5
Rufsi fick 91p men blev oplacerad
Kittykatten fick 90p men blev också hon oplacerad.
Så åter igen hade jag 3st i Bis-finalen
.
Sålde också 8st av husen jag har byggt
.
Hjälpte en tjej att transportera hem en liten marsvinsunge, jag tyckte han såg liten ut så jag vägde honom när jag kom hem. 244g
, och han var incheckad
#8 - Grattis! :D
Hanna

#8 han dök ner i matskålen, han har både druckit, ätit pellets och morot!

Naaaw, lilla pluttinutt! Vad bra att han redan har ätit. Det ska nog bli gris av honom också :-)
Jag har också haft ett hanpar som hette Marwin och Melvin :-)

#12 hihi ja ^^ han ska bli lika vältränad som melwin ;) haha.
Han sitter bara och kuttrar nu ^^
hhahah melwin och marwin lät ju bara så klockrent ihop, så var tvungen att döpa han till marwin ;)
#8 Grattis! Vad skoj :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ja, jag är jätteglad!
Animalchild tog hem förstaplatsen :-)
. Lovika kommer ganska säkert följa med, men sedan tar beslutångesten över, tänkte ha med fyra. Och anmälningstiden går ut imorgon