#0 Men lägg av… jag drabbades av habegär!
Mer bider! De där ser ju kanonfin ut! Grattis!

Vilken sötnos! :)
/Ellen (:
Oj, så söta och snuttiga :)
Hanna
Killarna på kanterna ser ju inte dumma ut alls. Ska du spara båda dessa? Ska vi byta killar? Äh vänta jag vill se bättre bilder på dem först…
Väldigt söta är de :D
gud så söta! :) hur många ska du sälja? :D
#4 den längst till vänster är ju bara så söt.
Gud så söta, helt klart mina favorit färger bland nonself/ self marsvin 
Jag har mailat dig… Fy på mig.
Åh herrejisses så söta dom är! Det är nu man riktigt svär över att det är fullt hemma :P
Åh vilka söta småkillar! :-) Grattis!
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Gud så fina. Nu blev jag grymt sugen men får slå mig själv på fingrarna ett tag till och vänta tills i sommar ;) Grattis btw!
Vad söta alla är!
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Nej men gud vad söta! Jag blev ju hrmm.. inte alls avundsjuk!
Vilka underbara små grisar. Vill haaaaaa
Ååh, hjälp, vilka söta små knyten!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Detta har jag väntat på länge! Och herregud vilka snyggingar som gömde sig i den stora magen 
tur att jag sitter ner för jag blir alldeles knäsvag när jag ser dem
Jag vill också ha bäbisar
De luktar så gottoch är så nyfikna och underbara
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Stort grattis! Härligt med sådana ordentliga vikter på dem trots att de var många :) De är verkligen gudomligt vackra - vilka färger!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#22 Och Griphook!
jag skulle vilja se fler bilder på tort´n white ungen gärna på magen oxå;) och öronen … ja hela grisen :P

Jättefina:D

Jag ser att du har fått jättemånga kommentarer, men jag måste bara säga att de är helt underbara! ^^ Vilka färger dessutom, riktigt härliga.
han e ju jätte fin… måste taen allvarlig funderare

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA…men herregud…det gör ont å se alla fina bebbarna när man vet att man har ullt hus här hemma…Dom är jättefina…verkligen…sUPERDUPER-GRATTIS!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.