OT: Min skola ska flytta ;)
Jag fick just reda på att flytten till nya lokaler som diskuterats hela hösten äntligen är klar, så min skola ska flytta till nästa höst :P Måste bara dela med mig för jag diggar verkligen de nya lokalerna. Visst ser det fint ut!
Så alla som ska välja gymnasium i Göteborgsområdet, släng ett extra öga på ISGY för nu blir det ännu bättre ;)
Hanna
Woah värsta lyxskolan :P Nästan så man vill börja gymnasiet igen bara för att vistas i lokalerna. Vad är det du pluggar?
#1 - Jag läser Samhällsvetenskap, första året :) Snart ska jag välja inriktning inför tvåan och då blir det Journalistik och Samhälle. Visserligen är vår nuvarande skola jättemysig, förutom att det regnar in i ett av klassrummen ;) Och att golvet sviktar när man går på övervåningen…
#2 - Gör det ^^
Hanna
#3 Jaha, det låter duktigt o svårt :P Jag tror jag hoppar den utbildningen, är ju något gammal ändå haha. Men du får se till att du får nånting gjort i nya skolan och inte bara sitter o tittar på de vackra dekorerna ;)
#4 - Haha, jag ska försöka ;) Tror du att det fungerar som ursäkt annars? "Eh, nä jag missade vad vi skulle ha i läxa för jag var så upptagen av att titta på de vackra utsmyckningarna" *s*
Hanna
#5 Jo men vem vet, lärarna kanske är likadana. "Va, sa du nått? Prov….ja just det ni skulle ju ha prov idag, äsch vi struntar i det men titta va fint taket är!" :P
#6 - Det låter ju jättetrevligt! ;)
Hanna
Nästan lika modernt som min skola *s* Nä, ser mycket bättre ut :P
Då blir det inte långt mellan våra skolor, kanske värt att hinna träffas på någon håltimme eller nått ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#9 - Jag tänkte på det också - Schillerska ligger väl bakom Konstmuséeumet eller något? :P "Tyvärr" har jag hemskt dåligt med håltimmar ;)
Hanna
Ojoj, ser inte alls ut som en skola ju. Man skulle ju nästan kunna bo där själv.
Tjusigt!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#11 - Haha :P Min nuvarande skola är inte heller så "skollik" tycker jag, känns bra att vi fortsätter på den vägen ;)
Hanna
#10 Inte jag heller *s* Men om någon lektion blir inställd eller nåt…
Mvh Felicia
#13 - Japp :P Fika på stan efter skolan går säkert att ordna annars ;)
Hanna

FeliciaS - inga håltimmar på schillerska? dom som är så kända för det :P tre timmar hit och dit.
Abico - vilken jädra bit du har till skolan! bra att det blir liite närmare nu då :) har researchat gatorna änna
#15 - haha, jadu ;) Idag börjar jag 09.30 och jag klev upp 06.20, men idag får jag gå till alingsås station så det är därför (annars skulle jag ha gått upp 06.30) ;) Men nu tjänar jag tio minuter eller något *s*
Hanna

det är som mina klasskompisar som bor i vänersborg o sånt! tycker dom är lite galna..
#17 - Jag får väl skylla mig själv när jag bestämt mig för att vägra gå på gymnasiet som ligger 4 minuter hemifrån ;)
Hanna
#15 Nope, har haft väldigt bra schema under min gymnasietid :) Ledig fredagar den här terminen, dessutom.
Mvh Felicia