Min ena sötnos <3
aw så söta! måste tilllägga att din hårfärg är riktigt snygg ! 
tack så jätte mycket
trivs verkligen i den måste jag säga.
så bra då. vad heter den?
haha detta handlar ju inte precis om marsvinen men men
den heter Intensiv röd från schwarzkopf ( vet inte riktigt hur de stavas men jag tror du fattar va jag menar)
ne men de är la lugnt
okej. tack :) vad hade du för hårfärg innan du färgade till det? (så att jag vet hur effekten blir )
hade brunt hår då och jag tyckte de blev jätte bra 
ohja det är jättefint! tack
Vad söta :) Den första grisen liknar mitt virveltroll rätt mycket, fast hon har svart där din är agouti.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
jag är ju inte så insatt i de där med färger och sånt, men vill gärna lära mig, men ja tycker verkligen om hans färg
han är ju vit och ljusbrun och mörkare brun på olika ställen men ja har ingen aing om vad färgerna heter
Vilka älsklingar! :-) Vad heter de?
**
#1** Marsvinet i #1 ser ut att ha färgerna orangeagouti(tvåfärgade hårstrån i choklad och golden), white och golden. Man skriver det i ordning efter den färg som marsvinet har mest av. Nu ser det ut som att hans ordning är orangeagouti/white/golden. Marsvinet i #2 ser ut att ha färgerna white/black.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#11 okej:) tack så mycket då vet jag.. Den första heter Pipen och den svart vita heter Tuten.. alltså pipen och tuten… men dom kallas mest för sötnosarna till vardags :) vet dock inte va de är för ras på dom, köpte dom i en djuraffär nämligen för 1 år sedan, var ju inte så insatt då.. men dom är helt underbara mina små pojkar