Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 2009 ggr
[Strawberi]
0

Min marsvinsida är äntligen klar!

Jepp, som rubriken lyder, min marsvins sida är ÄNTLIGEN klar! Jag kar kodad och hållit på. Så nu får ni se den ^^

Strawberi's marsvin

queenlinnea
0

Jag är såååå sjukt avundssjuk på dig, den blev super fin :)

[Strawberi]
0

#1 - åhh tack. Tog förbaskad tid! :o

HumlanochJuvel
0

åh är riktigt avis jag med! skulle också vilja ha en sådan! den var jätte fin :D Verkligen bra jobbat! :)

Millie
0

Jättefin sida ! :D

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kul att du skaffat hemsida! :)
Men det ser inget vidare ut på min dator…

Hanna 

Abico
0

Nu fick jag igång den, men sidorna Marsvinen och Till Salu fungerar inte.. I övrigt jättetjusigt :)

Hanna 

[Strawberi]
0

TYST PÅ DIG HANNA! Jag håller på och testar lite.. MEN de går inte speciellt jag dampa ner totalt råka lägga upp en fel lite hehe.. De ska snart fungera igen *pinsamt*

[Strawberi]
0

Och folk frågar varför jag hatar att koda.. Nu borde de förstå XD

Abico
0

Äsch, inte ska du koda - Frontpage är din vän!

Hanna 

[Strawberi]
0

#9 - vad menar du? haha jag kodar alltid. Annars så blir det inte riktigt som jag vill själv.

Abico
0

Frontpage är ett hemsideprogram som gör allt jobbigt kodande åt dig. Visserligen får man ha lite baskunskaper för att kunna rätta till manuellt när det knasar sig. Men i övrigt är det världens lättaste :P
Tänk "Word" där du markerar ditt ord och klickar på den feta bokstaven, på samma sätt är Frontpage uppbyggt och det stoppar in alla koder åt dig när du markerar vart du vill ha dom. Ungefär ;)

Jag har gjort min hemsida i Frontpage och är så nöjd så, det är nästan för lätt att få det bra :P

Hanna 

[Strawberi]
0

#11 - Hade du inte kunnat kläckt ur dig de där lite tidigare? Jag som letat efter e där programet! SUCK! Nu ska jag testa det tackar minsann! ;)

Abico
0

#12 - Du frågade inte Oskyldig

Hanna 

[Strawberi]
0

#13 - *försöka komma på något till mitt försvar* Nä jag vågade inte HAHA (dålig ursäkt)

Creation
0

Jättefin hemsida! :) Men, som Hanna sa, sidan "marsvinen" och "till salu" fungerar inte. Och nog ska det stå Sophie under "kullar" och inte Shopie?

Vart får man tag på frontpage då? :-P Personligen tycker jag att det är en lite rolig sysselsättning, att koda själv, och jag har ju kodat min hemsida på egen hand. Men man vill ju prova om frontpage kan få hemsidan som jag vill också ;-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#15 - Nah, det är inte kul att koda själv - det tar så grymt lång tid och inte blir det som man vill ;)
Frontpage finns säkert att köpa lite här och var, sedan går det väl att få tag på på andra sätt också Oskyldig

Hanna 

Creation
0

#16 Vad jag vet finns inte frontpage att köpa i butik längre… :-P Pm:a?

[Strawberi]
0

haha, jo jag håller på ska försöka fixa det.. Jag är så trött på kodning så jag använder frontpage som hanna tipsa om så jag gör en helt ny design ist med ngt som iaf fungerar! :)

[Strawberi]
0

tralala, har flyttat och gjort om layouten lite. Nu så ska allt fungera annars hojta till! ;) länk

Abico
0

Tjusigt, men galleriet fungerar inte :P

Hanna 

[Strawberi]
0

#20 - vet .. jag är så teknisk har jag sagt ju! sch!! Jag måste sluta klicka så mycket *suckar* måste börja om och ta bort allt igen. Tur har jag kvar alla HTML filer på datorn *andas ut*

[Strawberi]
0

FIXAT! :D
Nu ska de fungera. Tog bort galleriet de förstörde en sak på sidan så fick helt enkelt vara utan ^^  tills vidare.. När jag orkar pilla med ett galleri vilket jag inte orkar just nu haha XD

Creation
0

#19 Jättefint! :-)

lovelybirma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska det se ut såhär?

FeliciaS
0

Jättefint Linnea! :)

#24 Så ser det då inte ut för mig, vilken webbläsare har du?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

lovelybirma
0

#25 FF :/

Abico
0

#26 . Jag kör också FF och för mig ser det bra ut… :/

Hanna 

[Strawberi]
0

#26 - klicka F5 kan hjälpa ;)

lovelybirma
0

NU SÅ :)

[Strawberi]
0

#28 - vad bra :-)

[Jessica-B]
0

För mig fungerar inte sidan : o

[Strawberi]
0

#31 - klicka F5 brukar fungera.. Den ska fungera ju! vad irriterande! Skrikandes

Abico
0

La in nya länken i trådstarten, den som låg där fungerade inte :P

Hanna 

[Strawberi]
0

#33 - tack :D Stör mig på man bara kan ändra inläggen 1 timma efter de skapades! ><

Abico
0

#34 - Gillar att jag har obegränsat med tid att ändra inläggen ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#35 - skrytfia i farten nu eller? haha ;)

Abico
0

#36 - Jag, aldrig? ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#37- hahaha ;) inte du inte.. Nej nej *fniss*

Arinah
0

Vilken snygg och genomtänkt sida. Fina marsvin har du oxå :)

[Strawberi]
0

#39 - tackar! Jag är inte riiiktigt klar jag ska lägga till lite saker och sånt sen när jag har tid och lust.. :)