Gör ALLT för ett slagsmål!
Har haft ett par hanar innan och nu Udo som verkligen gör ALLT för att få till ett slagsmål! Varför?
De gör allt för att ta sig igenom gallret, biter, gräver, hoppar, allt för att ta sig in till hanen bredvid.
Udo är som förbytt sedan Lotus flyttade, han är djupt olycklig för han måste bo själv, jag har inte hittat någon som funkar med honom och jag vill helst slippa att köpa in en unge. Det är bestämt att han ska kastreras men Mattis är halt igen och risken är rätt stor att han måste opereras igen så pengarna finns inte.
Han bor mellan Honey, Birk och Hugo men det funkar inte heller. Udo gör verkligen allt för att slåss med dem, han har tom slitit stora tussar från Honey genom gallret (fyrkantsgaller så han måste ha tryckt igenom näsan för att nå, hålen är bara ca 10mm).
Har hört om andra hanar också (förutom mina egna) som verkligen ger sig på andra. Det spelar ingen roll hur undergiven och rädd den andra är, de slutar inte slakta dem iallafall.
Udo har inte visat några sådana här tendenser när han bodde med Lotus, visst var han kaxig och översexuell men vilken tonårshane är inte det, det var aldrig några slagsmål för Lotus ledarskap var så självklart. Det är så frustrerande för jag ser ju att han är så ledsen och lider av att bo själv.