Bara jag som inte fått MM?
hej hej. Är det bara jag som inte fått mitt MM? Nu har jag väntat och väntat…
Kan det vara för att mamma inte skrev mitt medlems nr?
Jag har inte fått min heller, men det kan bero på att jag glömde betala in 300 kr, betalade bara 250. Men nu är de 50kr ivägskickade så jag hoppas på att få MM nästa vecka :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
#1 Okej.=) Ja det kan det ju.=P Jag betalade in min i slutet av Januari. och den har inte kommit.
#2 Då kan det vara så att betalningen inte hann komma in, så att de kunde skicka direkt ifrån tryckeriet (har för mig att de gör det) så då får de skicka den "för hand" :)
#3 Okej.=) JA så kan det ju vara. För mamma skickar in med Posten. så den kan ju kanske inte ha kommit fram.. :/
Vi får väl se när den kommer.=)
Jag har fått min =)

Ja har inte fått heller =/ betalade in den 1/2 men de räcker väl med bara medlemsnr?
Jag har inte ens fått mitt reg. nr. -.-
Måste ha det innom 2 veckor ska jug regga marsvins ungarna. Har mejlat kassören men får inget svar heller *suckar* min vanliga tur i livet.

Om ni inte har betalat in innan årsskiftet så kommer första tidningen att skickas ut av kassören och inte direkt från tryckeriet som den gör normalt sett. Därför kan det ta extra lång tid eftersom tidningarna ska skickas ut manuellt av en person (som förstås gör detta ideellt på sin fritid).
Om man vill ha MM i tid så får man betala in medlemsavgiften i god tid, helst i december. Det är galet mycket för kassören att göra kring årsskiftet.
#7 Du menar medlemsnummer? Vem har du kontaktat? Om du inte får svar på mailen så ring!
#9 - kontakte själv kassör mejlen o_o ingen aning om vem det är. haha jag får väl ta och ringa.. Jag som har så svårt att ringa folk *suckar*
#10 Nu har jag messat dig med lite uppgifter.

Jag har fått första nr av marsvinsmagazinet 

Jag har inte fått nå än, men jag har inte änns betalat än för att det varit strul. Betalade in i September förra året ungefär & har fortfarande inte fått mitt medlemsnummer. Men de håller på & fixar det.
Jag fick äntligen mitt MM i går.=)
#14 - åh då kommer nog min till veckan ska vi nog se :)
#15. Ja det hoppas vi på.=) Håller tummarna.=)
#16 - mejlade en tjej om sånt nummer. Ah hon sa de kommer snart så skulle hålla ut liite till! :))
#17 Vad bra.:)
Jag väntar fortfarande på MM, men hoppas på att den kommer den här veckan :)
Håller tummarna på idag då..
YES DE HAR KOMMIT :-)
#21 ÅH Vad roligt.=)