Hur ser ni ut?

#8 - ärsh det är du som snackar skit! :P
#14 Cool frilla! :) JAg vill också ha cool frilla!
#15 Bara att ta fram saxen och prova sig fram :-) Har bara varit hos frisör en gång på 5år. Fast jag är pudelskadad också, allt ska klippas och friseras :-)
#17 - äntligen någon som är som mig! Klipper också mig själv :D
#18 :-D Dels tycker jag det är onödigt mycket pengar att gå till en frisör, dels brukar det inte bli som man vill. Fast det är sällan jag får det som jag vill iallafall, sista gångerna har det blivit bra men ibland har jag nästan storbölat för att det inte blev som jag ville även om det blev snyggt. Fast det börjar bli slitet nu igen :-( Dags att klippa hehe
#19 - hade ganska långt hår innan fick kapa 15 cm själv. De var bara tort och jätte JÄTTE slitet de där 15centimeterna.. Men ditt hår var verkligen tufft! ;)
#20 Tack :-D
Kul att så många hakat på :-)D
#16 Missade ditt inlägg :-O Tack iallafall :-)
#20 Hur får du ditt hår så sjukt tjockt :-O Mitt ligger även med en hel flaska skum och liknade.
#23 Änglahår!!!
#17 Jag kan inte få till nån vidare frisyr själv tyvärr, kan inte ens klippa marsvinen i en anständig frisyr :P Dom får ju gå o skämmas i en månad efter att jag vart på dom med saxen! Men jag klipper mig nästan aldrig hos frisören heller, en gång om året el vartannat år typ. Det är bara långt ändå, syns ingen skillnad :P Men du har cool frisyr iaf, kanske du kan klippa mig? haha.

#25 WOW!
#26 Du får komma ner hit och hälsa på så kan vi fixa ditt hår ;-) Men jag har bara klippt mig själv så du kanske får bli eremit i ett halvår :-O
Marsvinen är fett trötta på mig! De tycker inte om att bli friserade, inte Mattis eller Ping heller. Fast när de är klara blir de glada :-) De vet att de är fina :-)
Nellie eller katterna får jag inte röra för Chrille :-(
#27 Tjockisen där! Vilken sötnos ^^ (då menar jag Gizelle, du är inte tjock haha)
#27 Vilka fina burar :-)
Jag vill också ha fina bilder på mig och marsvinen som du och Maijah :-)

#29 Haha… :-) Om jag inte minns helt fel så tror jag att Gizelle var dräktig där, inte högdräktig men någonstans mitt i. Så dte kan ju förklara den lilla kulan. ;-)
#30 Tack! Jag är mycket nöjd med dem, fast de är nog snyggare än vad de är praktiska. ;-p
#30 Haha tack:P Jag är oftast väldigt svår att ta kort på, ser ju bara konstig ut ju;)
#33 Vilken cool bild! Häftiga kläder o cool setting, värsta modellen hehe.
#34, Tack. Settingen är mitt läsrum. 
#28 Hmm vet inte riktigt om jag vågar åka ända ner till dig för att sedan återvända hem med en galen frisyr :P
Jag tycker mina marsvin ser ut som dom skäms för sin frisyr när jag är klar med klippningen, stackars December är värst utsatt eftersom hon är rätt långhårig, hon brukar få punkfrilla haha.
#31 Jaha på så vis, hon ser riktigt mysig o mjuk ut iaf :) Riktig liten sötnos :)
#35 Oj, jaha! Grymt att ha ett sånt läsrum :) Det vill jag också ha!
#37 - ditt hår är så tjock och fint! *ledsamt* om man hade sådant hår :'(
#38 - Fast jag som är uppvuxen med en syrra som har äckligt tjockt hår tycker att mitt hår är rätt tunnt och tråkigt ;)
Hanna
#37 Vilka fina ögon du har :) Stora o fin färg! Håret är också snyggt, är det din naturliga hårfärg eller har du färgat det?
#39 - hahaha mitt hår går knappt att borsta/platta längre rasar bara av! Duscha är inte heller kul. Nu får jag vara brunett ett år eller två-tre ^^
#40 - Näe, det är färgat. Har platt, brunt hår egentligen men permanentade håret för ett år sedan. Just nu har håret någon urtvättad skum färg ;) Färgade fel i somras så det blev rött istället för brunt som jag tänkt (jag ska aldrig mer köpa färg med "kopparinslag") sedan färgade jag det mörkt brunt men nu skiftar det i lite all möjligt - har en härlig utväxt därtill *s* Hög tid att färga om, men det är så tråkigt så jag skjuter på det hela tiden.
Hanna
#41 - Jag fäller värre än marsvinen ;) Du får skaffa en färgglad peruk att varva med *s*
Hanna
#42 Jaha på så vis :) Jag har också halvtaskig färg på håret nu, nästan svart längst ner, så blir det brunare o brunare tills den ljusa utväxten däruppe men jag orkar inte heller färga det för det är så jobbigt o tråkigt! Jag har å andra sidan tänkt färga det rött nästa gång :)
#43 - jo ska köpa mig ett par peruker! Så kan mitt hår få växa och vila :-)
#46 Har du gröna ögon? :)
Har ingen bild på den här datorn. Min har krachat så jag sitter på mammas. Men får väl ta och fixa en :p
#47 Yes gröna, syns inte det?:P Fast på bilden ser de mycket ljusare ut än vad de egentligen är, har liksom mörk "olivgröna" egentligen:)
#49 Jo det gör det, det va därför jag frågade :P Man vet ju inte ibland blir färgen konstig på kort hehe men då såg jag rätt då. Det är fint :)
#37 Sjukt fint hår! Nu blev jag sugen på lugg igen 
Vad snygga alla är!
#22 Vad piercingar du har :-) Utan dem hade du likant en här i stan :-D
#33 Du är så häftig! (Fast jag kan erkänna att pappa trodde du bara var 14år när han lämnade Klarabella och Skipper
)
Jag är 25år och blir aldrig kallad äldre än 20år, i somras var det en som trodde jag var 16, ALDRIG någon tror jag är äldre än lillesyrran som är 2,5år yngre, hon har tröttnat lite på att alla frågar om jag är hennes lillesyrra istället.
#36 Vad tråkig du är *surar lite* jag får ju inte prova på pojkvännen. Någon annan som vill vara försökskanin? 
#37 Jag har ju träffat dig på utställning men kände inte igen dig alls! Var du mycket röd i huvudet? Tycker det känner jag igen :-)
#52 Oj, du får nog svårt att hitta mössa haha.
#53 - Haha, japp det vet jag :P När lilla lejonet vann maskeraden. Minns inte hur jag var i håret då, kan varit ganska rött..
Hanna
#53, HAHA! Nog för att jag hört att jag ser ung ut men 14 var nog "värst". Iom att jag närmar mig trettio skall jag kanske ta det som en komplimang! 
#54 Japp :-) Får se om jag känner igen dig nästa gång :-O
#55 Jag sa att du var nog runt 25 till honom, men han var säker på att om du var så gammal så måste det ha varit din dotter som tog emot dem :-D
!
!