Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 1397 ggr
godisgrisen
0

Årsmöten

Nyfiken på hur det går med "Satinmotionen" på årsmötena. Ni som varit på årsmöten kan ni inte rapportera?

Nyfiken på hur det gick för er på KM-utställningarna också.

Arinah
0

Jag hade inte möjlighet att stanna på årsmötet i Kallhäll efter KM idag. Även jag är mycket nyfiken, hoppas någon annan kan komma med info.

Vi hade med oss 4 grisar.

Chokladfabrikens Minerva i ras och pet. Gick inget vidare i ras, och inte heller i pet. Hon får växa till sig lite mer, är ju världens sötaste vilket många besökare kommenterade.

Chokladfabrikens Imperio 91 p, till final och blev BIS Pet 9

Climp 91 p, till final BIS Pet 7

Bainbridge 90 p (avdrag för pyttesvamp på näsan) oplacerad i finalen

Inte så tokigt, dottern hade hand om Climp och var stolt.

Skall vi byta marsvin snart?

godisgrisen
0

# Grattis till BIS Pet placeringarna! Chokladfabrikens Imperios uppfödare är stolt!

Ja det ska vi… mejlar dig.

[jejjas]
0

Det enda jag vet är att bästa ost blev Loke Skrattande.. Är en mycket stållt öppfödare av den grisen =) han anlände i morse kl 8 till sin ägare å sen vidare för att ställas =) han fick även 90p i pet men oplacerad där =)

godisgrisen
0

Är det ingen som varit på årsmötena? Hur går det med satinmotionen?

Cavia
0

Vi i Mitt har vårat årsmöte i samband med utställningen i Kungsgården…jag är personligen helt på det klara hur jag ska rösta ang just satinmotionen.

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

HLJB
0

Vi i Polar röstade men jag vill inte avslöjja vad vi kom fram till.

elin85
0

#6 Varför vill du inte det?? Jag tillhör Polar och kunde inte medverka på mötet :( Men jag är MYCKET nyfiken på vad ni kom fram till!

idipidi
0

#6 Inte officiellt eller inte överhuvudtaget? Inte officiellt (som här på sidan) känns ok tycker jag. Det kanske påverkar andra lokalavdelningar som inte redan haft årsmöte. Men inte överhuvudtaget förstår jag inte.

HLJB
0

#7 Du kan fråga Maggan eller Camilla om det tycker jag. ;-)

#8 Inte här på sidan eftersom det inte är officiellt än!