Marsvin är; nu mera konst!
Pappa har varit på någon konstutställning, & kom hem med en "affich" som han kanske tycket passa mig….
[
](<a href=)
Stackars lilla gris ;) Hur länge har h*n stått där tro? Och hela ansiktet fullt av färg,hehe. Det gillar vi inte! Känner mig lite hemsk som har "uppmuntrat" 'djurplågeri'. Var iofs inte jag. Men lider med marsvinet gör jag! Utan att överdriva.. Finns marsvin som har det värre. H*n är ju på en hel del väggar nu iaf
Är den levande och inte uppstoppad då?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Haha slog mig nu att det antagligen är ett fotografi och inget konstverk man kan röra vid 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Självklart är det ett konstverk! Menade att det kanske inte var någon slags skulptur som man kan "klappa" utan att det var ett platt fotografi
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Trologtvis är det väl ett foto som man gjort om i dator sen? annars är det ju riktigt elakt..
Åh, men det är ju som den där geten med ett däck runt magen? Jag gillar marsvinsversionen bättre ;) Den här skulle jag absolut hänga på väggen.
Hanna
#8 - de är inte så j*kla svårt att fixa i photoshop! Har du en bra ritplatta och rätta taktiken och är duktig kan du få till det sjukt bra! Annars tror jag det är en konstmålning. En person som alltså målat av marsvinet.
#9 Haha ja det är ju geten i marsvinsversion! Tyckte att den var bekant 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#11 - Kul att någon vet vad jag menar med "geten i däck"! Jag har gått runt i så många år och pratat om den här geten och mötts av oförstående ;)
Hanna
#12 Haha förstår precis! Geten var omdisskuterad i en kurs vi gick senaste utbildningen, hade typ ett helt senarium om den och lite annan konst. Konst är mycket spännande!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#13 - Så bra :P Jag har ingen aning om vart jag plockat upp det… Kan ha varit i lågstadiet när vi lästa "Pojken och Tigern", funderar på om det kan ha varit ett kapitel däri om däck-geten.
Hanna
#14 Pojken och Tigern, är det killen med katten som reste runt i Sverige? Haha nu blir tråden lite OT här men men 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#15 - Japp! :D Tigern, katten, sprang väl iväg eller något och pojken bestämde sig för att leta igenom hela sverige efter den? Väldigt pedagogiskt sätt att lära sig Sverigekartan antar jag. Men jag får erkänna att däck-geten är det enda jag minns, geografi är inte min starka sida och kartor är tråkigt ;)
Äsch, det ligger ju i OT kategorin, ingen kan väl förvänta sig att man håller sig till ämnet…
Hanna
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se