En nykomling :)
FY vad söt hon är! :o

Vilken sötsak! :-D Håller tummarna för att hon går bra med dina skinnysar :)
Ja hon är jätte söt :)
Och mjuk ^^ har aldrig känt på ett pälsat marsvin förut :p

Ja det är en väldans skillnad, tycker jag också :P Min lilla skinnypojk tycker att det är jättemysigt med en långhårig burkompis, man kan ju mysa i pälsen! :D
Vad fin hon är!
Ruskigt söt gris må jag säga! =D
Jättefin tjej ^^ Hon är helt vit eller? (Alltså Dew?) Jättevackert med ett vitt långhår!:)
#9 Hon är white/golden, men har bara liiite golden i pannan som knappt syns :)

Så söt :) Visst hade du en Lunkaraya på ingång också?
#11 Jo, men den första jag skulle ha skadades och fick avlivas och den andra skadade örat dagen före jag skulle hämta den. Jag har otur med dom jag ska ha ^^ Så än på ett tag blir det ingen lunkarya.

#12 Oj vilken otur :( Men du har inte skaffat en peruan istället, utan du ska fortfarande ha en Lunkaraya eller?
#13 Japp, en lunkarya ska jag ha :) Men får vänta ett tag på att rätt föds igen :)
jättesöt!
#10 Oki, ja det syns inte på bilden att hon är golden nånstanns:P
Jättefin iaf^^
#16 Syns på bild #1 om du klickar upp bilden så den blir större ;)
#17 Aaaah, ja där:P Men det är ju bara pyttelite, så det var lätt att missa;)
Vilken sötnos :) Hur mycket väger hon? Jag tycker hon ser rätt stor ut nämligen. Hur många grisar har du planerat att skaffa?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#19 Hon vägde 401g samma dag som jag köpte henne (5v 2 dagar), så hon är rätt stor antar jag :) Annars är det nog mina skinnysar som är små, för dom är rätt lika, men det kanske beror på att hon har päls ;) Ska ha max 4st, en lunkarya ska det bli sen ska jag inte skaffa några mer fören någon dör, och det lär väll dröja rätt länge :)
#20 Okej, då är det nog så att Skinnysarna är rätt små ;) Ja, hon har ju rätt mycket päls också.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Haha, ursöt!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Väldigt väldigt söt :D
aww så söt :D
Vilken fin tjej :)
Helena
Haha va söt hon är med en rosett på huvet^^