Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 736 ggr
Abico
0

(S) Transport från Västerlösa

Är det någon härifrån som ska till utställningen i Västerlösa den 20/3 och kan plocka upp två marsvin som ska mot Göteborg/Borås/Alingsås hållet?

Hanna 

FeliciaS
0

Antar att du redan har mejlat och frågat om det är någon från Göteborgstrakten som anmält? Annars är ju det ett alternativ :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Abico
0

#1 - I'm on it!

Hanna 

Abico
0

Nu har det nog löst sig :)

Hanna 

Creation
0

*nyfiken* Vilka marsvin är det som ska transporteras?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#4 - Jadu ;)

Hanna 

Creation
0

#5 Hallå där Tungan ute Var inte så mystisk av dig! Det får mig bara ännu nyfiknare. Kan det vara fler dewar på ingång, eller? =)

Får jag veta när dessa hemliga marsvin kommer till dig då?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#6 - Oskyldig Säger jag något blir det bara tråkigheter, så är det jämt. Egentligen ska man inte säga ett ord innan man har marsvinen i knäet, har jag märkt.

Men jag lovar att berätta när dom är här, 21/3 kan jag nog hämta dom.

Hanna 

[Strawberi]
0

#7 - hanna du är så dålig på att dölja! Nu vet ju alla att de är dew på G hahha!

[starlights]
0

Jag vet exakt vad det är. ;)

[Strawberi]
0

#9 - fuskis… Berätta! :D

Abico
0

#8 - Hur kan du vara så säker? ;)

#9 - Schhhh…

Hanna 

[Strawberi]
0

#11 - jag vet allt hanna … Står bakom din gardin ju http://i39.tinypic.com/vi33i9.jpg

Abico
0

#12 - Kan du vara vänlig och komma fram då och sätta fart och städa lite burar? ;) Alternativt ta hand om mitt historiaarbete som jag suttit med i flera timmar nu, jag tar gärna burarna om du tar allt skolarbete som ska göras klart.

Hanna 

[Strawberi]
0

#13 - nää… står ju så bra har bakom gardinen… Och föresten har jag lite och göra idag.. Okej inte så låte har 50 sidor i läxa ett rum som inte städar sig själv sophies päls att fixa, och saker att handla…. *somnar av allt tråkigt jobb*

Abico
0

#14 - Då skulle jag föreslå att du kommer fram bakom gardinen och ger dig av hemmåt så att du får gjort vad som ska göras ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#15 - tycker också de låter bra… Jag ska nog ta mig i kragen nu och sätta i gång ;)

Denna kommentar har tagits bort.