(S) Transport från Västerlösa
Är det någon härifrån som ska till utställningen i Västerlösa den 20/3 och kan plocka upp två marsvin som ska mot Göteborg/Borås/Alingsås hållet?
Hanna
Antar att du redan har mejlat och frågat om det är någon från Göteborgstrakten som anmält? Annars är ju det ett alternativ :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#1 - I'm on it!
Hanna
Nu har det nog löst sig :)
Hanna
*nyfiken* Vilka marsvin är det som ska transporteras?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#4 - Jadu ;)
Hanna
#5 Hallå där
Var inte så mystisk av dig! Det får mig bara ännu nyfiknare. Kan det vara fler dewar på ingång, eller? =)
Får jag veta när dessa hemliga marsvin kommer till dig då?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#6 -
Säger jag något blir det bara tråkigheter, så är det jämt. Egentligen ska man inte säga ett ord innan man har marsvinen i knäet, har jag märkt.
Men jag lovar att berätta när dom är här, 21/3 kan jag nog hämta dom.
Hanna
#7 - hanna du är så dålig på att dölja! Nu vet ju alla att de är dew på G hahha!
Jag vet exakt vad det är. ;)
#9 - fuskis… Berätta! :D
#8 - Hur kan du vara så säker? ;)
#9 - Schhhh…
Hanna
#11 - jag vet allt hanna … Står bakom din gardin ju 
#12 - Kan du vara vänlig och komma fram då och sätta fart och städa lite burar? ;) Alternativt ta hand om mitt historiaarbete som jag suttit med i flera timmar nu, jag tar gärna burarna om du tar allt skolarbete som ska göras klart.
Hanna
#13 - nää… står ju så bra har bakom gardinen… Och föresten har jag lite och göra idag.. Okej inte så låte har 50 sidor i läxa ett rum som inte städar sig själv sophies päls att fixa, och saker att handla…. *somnar av allt tråkigt jobb*
#14 - Då skulle jag föreslå att du kommer fram bakom gardinen och ger dig av hemmåt så att du får gjort vad som ska göras ;)
Hanna
#15 - tycker också de låter bra… Jag ska nog ta mig i kragen nu och sätta i gång ;)