Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 876 ggr
FrippeKurre
0

Badat marsvin!

Igår badade jag marsvinen! Jag städade buren och väntade i ca 2h(dom vill gärna sova den tiden) och sen blev dom tvättade. Det behövdes verkligen, dom var jätte lortiga! Men nu är dom rena:) Kurre var ganska lugn, men han tyckte inte så mkt om hårtorken:S Frippe började plaska i vattnet för att han ville upp, stackarn. Och han blev livrädd för hårtorken! Så fort jag satte på den slet han sig ur mitt grepp och rusade upp under min haka, han brukar gömma sig där när han är rädd:-* Men tillslut blev dom torkade! Är glad att det är gjort:) Tack för all hjälp!!:)

[Strawberi]
0

Åh de är ju en befrielse att bada marsvinen på något sätt. Själv badade jag mina alla sex stycken förra veckan har jag för mig. Tar lite längre tid med 6 stycken. Men de behövde bada allihopa faktiskt.

FrippeKurre
0

Va härligt med så många marsvin. Mina blir snabbt smutsiga, de grisarna;) Fast det var första gången jag tvättade dom, tyckte de tog det ganska bra för att aldrig ha badat förut. Åtminstone Kurre:)

[Strawberi]
0

#2 - nja blir irriterad när de väcker en mitt i natten för jag prasslar med täcket! Nja mina två bebbar skrek som stuckna höns när jag badade de

FrippeKurre
0

ok, ja det gör frippe och kurre oxå. Väcker mig alltså.