Hatar mitt dumma hus!
När jag var ute för nattkiss med hundarna var det PRECIS vi undvek att trampa rätt i en nylagd spya! Hade jag inte ryckt undan hundarna hade klampat rätt igenom
. Vad är det för jävla äckel som är så full att h*n spyr rätt ut.
Jag är så trött på detta huset och hela området. Jädra äckel som bor här hela bunten (nästan)
Har bott här ca 2 år och på den tiden har de hunnit: Pissa dyngfull precis utanför djurrummet kl. 14 en söndag, dansa naken på taket (4 våningar upp), kräla runt naken i sina egna spyor i trappuppgången, spy ner trapp och gård och trottoaren ett antal gånger, pissa överallt, festa till långt in på natten, langa knark, langa sprit, slå ihjäl en man, skjuta en annan i knäet, gömma rånare, slagsmål, polis och vakter i tid och otid har säkert glömt hälften!
Fast det har blivit bättre dock! Nu spyr de bara ett par gånger i månaden, pissar en gång i veckan, festar ibland och langar bara sprit (vad jag vet)
BLÄÄÄÄ
Det är ett hyreshus med 30 lägenheter mitt i centrum. Var värre när pappa hade sin nattklubb för då var det fullt av folk bara 100m därifrån. Knarklangaren sitter inne för det, men han var allmänt känd innan, åker in och ut från kåken. Spritlangaren hyr i samma garage som jag och rånaren såg jag från en bekants balkong, fick höra efteråt att han varit där.
Jag hade gärna flyttat! Har redan gjort det en gång, men det verkar vara lite en gång köpmansgatan alltid köpmansgatan :-O Letar efter annat men det är inte lätt att hitta med 25 marsvin, två hundar, två fåglar och två gerbiler, speciellt inte när jag inte har råd :-( Så fort jag får råd ska jag försöka hitta ett litet fritidshus till mig och djuren :-D
Hade gärna gjort det om jag kunnat! Men jag är långtidssjukskriven och har inte tillräckligt med pengar för att ta ett lån :-( Får stå ut och klaga på nätet så länge :-)
Usch, det låter inge vidare :/ Har bott riktigt uselt jag också så jag vet hur det är! Fast det var inte i sverige utan i London, vi bodde i en tvåa med våra fina VILDRÅTTOR! Helt galet var det, en natt när jag skulle upp på toa som låg på andra sidan köket så satt där 7 feta råttor o käkade på allt dom kunde hitta i köket! Dom åt upp slangen till vår tvättmaskin så den gick sönder, åt upp rören i taket så det blev världens läcka när grannarna duschade, dom åt vår tvätt, sopor, mat i skåpen, innehållet i soffan, väggen, tja dom åt allt helt enkelt! Luktade råttpiss i hela huset o det var smutsigt som bara den, fy så äckligt! Nog för att jag gillar råttor men dom får gärna va fina tamråttor! Vi kom inte heller därifrån när vi ville så jag vet hur det känns att va frustrerad över att inte kunna flytta :/
Hoppas du hittar ett fint litet hus till er i framtiden :)
fy vad hemskt. Vart är respekten? Ursh och blä för folk som inte respekterar varandra. Tur vi bor i radhus med 2-6 minuter bilfärd utanför stan.. Men ändå bor jag i en rätt liten stad (kända köping 8D)
Usch det lät inte så trevlligt :/ Jag skulle inte våga kliva utanför dörren om jag bodde där :/
#6 Usch! Ja, skadedjur slipper vi om man bortser dammråttor och alkisar (nä, nu var jag elak)
#7 Jag bor i Sölvesborg som är så stort att vi har hela ETT trafikljus i hela stan :-P
Kom på en sak till! Den sommaren jag inte bodde här (tack och lov!) var det en pyroman i farten och tuttade fyr fyra gånger på två månader! Två gånger på vinden, en gång på en balkong och det värsta var när de tände fyr i garaget, hela djurrummet var fyllt med rök! Som tur väl var var marsvinen på sommarbete men en fågel dog då och två fåglar dog ett par dagar senare indirekt från branden :-(
Snacka om att jag ska ha en liten egen stuga sedan!
Är så ledsen också för jag har jobbat som fastighetsskötare här sommaren innan jag flyttade in och vi kämpade så hårt för att få hela alltet fint! När pappa köpte det var det ett ruckel och på ett år blev det ett riktigt fint hus utan alkisar och som folk stod i kö för att bo här! Óch nu ser det ut såhär :-(
Men varför går dom till ditt hus & spyr? & hur vet du att dom langar & gömmer rånare? ;) Mitt råd till dig är iaf att flytta!
Låter inte alls kul att bo där.. Deppigt var ordet! Man ska bo lite utanför stan i ett lagom litet & mysigt hus, som jag, haha :P