Nakenfisen Molly
Här kommer en liten bildbomb med min lilla skönhet Molly. Hon var väldigt skygg i början men nu kan hon inte sitta stilla utan måste absolut utforska precis allting. Kan ju erkänna att minst hälften av bilderna som jag tog var som den sista ;)

Åh vilken vacker! Nu när alla visar bilder på sina skinnys så blir jag så sugen på att skaffa en jag med :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Aw, jag har alltid haft lite svårt för skinnys (Man kan ju inte tycka om allt;)) men denna pärla ser ut att vara något alldeles extra! :)
Åh, vilken sötnos! Älskar flygöronen :) Skinnysar är så fina!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Rumpbilden var ju helt klart sötast, haha ^^
Jättefin!
Ha, ha typiskt nakenfisar! Dom är superduktiga på att sabba fina bilder. Dom poserar jättefint och precis när man trycker av så vänder dom bort huvudet eller vänder rumpan till ibland hinner dom nästan helt ur bild. Skinnyrumpor har jag massor av kort på, tyvärr brukar det inte vara just den delen jag tänkte ta kort på från början…

Nej vad fin hon är! :D Visst köpte du henne ifrån Royalz här, eller har jag bara blandat ihop det? :O
#7 Ja hon köpte Molly av mig :)
Vilken jättefin tjej det där är! Riktigt skinny sugna blir vi här både jag och sonen då vi såg dina fina bilder!