Tatuering med marsvin i :)
Jag håller ju på att tatuera armen nu i Victoria Frances tema och har en bild som heter "the rat kisser" som är en älva som sitter med en råtta i sina händer och ska pussa den (orkar inte länka just nu men ni kan googla "the rat kisser" om ni har lust :P).
Nog för att jag tycker om råttor men vad vore bättre än att ta bort råttan ur bilden o sätta dit ett marsvin istället! Jag kan ju knappt rita en streckgubbe så jag tänker inte försöka mig på att rita ett marsvin! Funderar på att ge tatueraren en bild på ett marsvin bara så får han fixa det själv, eventuellt be nån duktig rita åt mig
Ingen som kan sånt här? :P
Men vad tycker ni, vad ska jag välja för ras? Mest råttlikt är ju korthåriga släthåriga marsvin men allra sötast är ju teddy fast tanken slog mig att jag kunde ha mitt virveltroll Michelle där!
Jag tycker du ska ha ditt virveltroll Michelle där
Låter som det blir en riktigt häftig tatuering, du måste visa bild sen 
#1 Det vore kanske en bra idé ändå :) Blir ju lite personligt också då när det är mitt egna marsvin och betydligt lättare då jag bara kan ta med ett foto i passande vinkel som tatueraren kan rita av :) Klart det är mer mystik kring en råtta o Michelle ser mest busig o söt ut haha.
Kommer definitivt visa bild på den här när den är gjord :D Men det dröjer till i höst, måste fixa ekonomin lite först efter de andra 4 jag gjort i vår haha.
Åh, vilken vacker bild det var "The Rat Kisser".
Men nu får du kalla den för "The Troll Kisser" om Michell ska vara med ;) Eller "The Pig Kisser".
Hanna
#3 "The Michelle kisser" heter den numera :P Ja alla hennes bilder är så fina att jag tillägnat hela min arm åt dom :) "The troll kisser" hade nog varit en mindre vacker bild haha då ser jag framför mig en älva som hånglar upp ett stort hårigt troll! Mitt troll är ju förstås sötare :)