Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 806 ggr
Abico
0

OT: Lördag, lördag

Hahaha, jag kunde inte låta bli ;)

Hanna 

[WeepingWillow]
0

Haha, jag tänkte på det när jag såg att den andra var låst, när kommer lördagstråden :P

[Strawberi]
0

HAHAHA nu visar du bilderna! Jag komer och kastar kottar på dig imorgon klockan fem och tvingar dig göra 200 armhävningar! Visa nu eller utmana ödet!

Abico
0

#2 - *asg* Hittar du en kotte här får du en kram ;)
Jag klarar inte ens en armhävning… Jag tror inte på det där med armmuskler ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#3 - jag klarar inte heller 1 armhävning, jag har världens största näsa jag är som en dammsugare den hittar alla kottar! Flört

Abico
0

#4 - Rofl, en kott-letar-näsa Cool
Armhävningar är såå 1900-tal

Hanna 

[Strawberi]
0

#5 - yes, kottenäsa! Hahahah, men jasså? Jaha… ska jag ha med mig en crosstrainer i stället som du får stå på i 50 år?

[Maijah]
0

Jaha vad görs nu då? Jag sitter här och skriver och har bara allmänt tråkigt emellanåt;)

[Strawberi]
0

#7 - pustar ut ni skrämde ju ihjäl mig… haha tråkigt är så tråkigt!

Abico
0

Nu ska jag mata marsvin :P Tilda håller på att äta upp Kira, stackars liten… Matte svälter henne ;)

Så underbart att ha fyra vita grisar att mata ikväll!

Hanna 

[Strawberi]
0

#9 - hahaha jag mata precis mina eller ah, de fick lite ''godis''

Vet ni vad jag har tjuvstartat med?

[WeepingWillow]
0

Jag gick till coop iaf o köpte godis Skrikandes jag skulle ju va så duktig i helgen, det sket sig! Törstig som en hund är jag hela tiden också, hur mycket kan man dricka på en dag egentligen?

Abico
0

#6 - Crosstrainer är underbart, speciellt när man har en stooor spegel framför sig och en sådär 20 personer som rör sig runt i gymmet och stirrar på en. Ser ju inte klokt ut när man står och flaxar med armar och ben *asg*

#10 - Jag kan komma på 100 saker som du skulle ha kunnat tjuvstarta med ;)

Hanna 

[Maijah]
0

#8 Ja tråkigt är oerhört tråkigt;)

#9 Du får allt ta och skänka mig en Dew, snääälla? De är så fina vill också ha, haha^^ Någon gång så;)

#10 Nä vadå?;)

[Strawberi]
0

#11 - jag käner likadant, jag är jätte tröstig hela tiden :(

[Strawberi]
0

#12 - då får du rabbla upp allt. Och jag sätter foten i marken och lovar INGET kommer vara rätt!

Abico
0

#11 - Jag vann, var och köpte godis på Willys redan klockan 15.00 idag ;) Har hört att ett ökat vätskebehov och ständig törst är symptom på diabetes…

#13 - Klart att du ska ha en dew, det borde finnas i alla hem :P

Hanna 

[Maijah]
0

#16 Ja det är ju bara det att det inte är så lätt-tillgängliga:S Får väl vänta på att du startar upp din uppfödning om inte annat:P

[WeepingWillow]
0

#10 Jag tror hon har tjuvstartat med påskägget ^^

#16 Ja det är det men även snabb viktminskning o det symptomet har jag definitivt inte :P O det jag dricker kommer inte ut igen :/ blir sådär uppsvälld hela jag. Jag kanske är döende :P

[Strawberi]
0

Inge påsk, detta är något man ska göra utomhus…. När de inte finns snö… Men jag gör det innomhus… I en låda! :D

[WeepingWillow]
0

#19 Usch det där lät lite naughty :P haha

Abico
0

#17 - Bebisar i April ;)

#19 - Hahahaha, vad gör du inomhus i en låda? Tyst Jösses vad många knepiga bilder som dök upp i mitt huvud nu Skrikandes

Hanna 

[Strawberi]
0

#20 - hahahah!! Nej men nu får du gissa. Man brukar behöva sköta om detta ibland, men oftast sköter det sig själv om det är normalt utomhus!

[WeepingWillow]
0

#22 Jag har fortfarande samma naughty bild i skallen, du gör det inte bättre för dig :P hahaha!

Abico
0

#23 - Har vi samma bild tror du? XD

Hanna 

[Strawberi]
0

faktiskt använder man något mörkt, och man brukar behöva ha vatten! Finns ett spel som det snackas mycket om som påminner om detta… Och detta jag gör behöver både sol och regn… För de ska kunnan bli färdigt, och då kan man mata marsvinen! NU vet ni vad jag menar eller hur?

[WeepingWillow]
0

#24 Haha jag vet inte, mycket möjligt :P

Abico
0

#25 - Sitter du i en låda och leker World of Warcraft månne?

Hanna 

[Strawberi]
0

HAHAHAHA nej nej….. Man brukar för 'något' :D

Abico
0

#28 - Hahaha, va?

Hanna 

[Strawberi]
0

#29 - doh! jag har ju sått persilja och sallad till marsvinen innomhus! :)

[WeepingWillow]
0

#30 Jahaaaaa :)

[Strawberi]
0

hahaha =)

Moa-16
0

Vad flummiga ni är ;)

[Strawberi]
0

#33 - akta dig moa det smittar!

Moa-16
0

#34 Jag är svår smittad,tyvärr

[Liinda]
0

Eftersom klockan nu är efter 12 så är det min födelsedag :D 21 år blir jag :D

[Maijah]
0

#36 Grattis på födelsedan då!^^ Hoppas du får några roliga presenter;)

Jag är typ inte trött alls, men jag borde sova. Hmm…. kanske ska försöka iaf.

[Strawberi]
0

#36 -Grattis!

Åhh, jag måste också sova ska upp runt nio imorgon städa burar….

[Liinda]
0

Tackar så mycketSkrattande

Royalz
0

Är det inte bättre att ni skaffar ett klotterplank som sånt här kan skrivas i?^^ Så har vi på hamster.

[Strawberi]
0

jo jag håller med, nu tycker jag vi gör ett klotterplank! ;)