Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sajtenifokus
Läst 998 ggr
[Strawberi]
0

Kan inte lägga upp bilder som...

Jag har ett problem med lägga upp bilder på siten, jag har kunnat lägga ut bilder på 3000 pixlar förut, nu kan jag inte det längre så måste in och ändra storleken på kortet. Varför fungerar det inte för?  Irriterande för jag måste ändra storleken på bilderna jämt innan jag lägger upp dem.

Inlägget är redigerat av administratör på grund av svordsom vilket bryter mot sajtreglerna.

Moa-16
0

Skumt, om det har funkat? Men jag kan tyvärr inte hjälpa dig;-P  Men så jobbigt kan det väl inte vara att ändra storlek iofs, Tar väl max 1 minut av ditt liv ;)

[Strawberi]
0

#1 - ah sen ska ju PS sega sig, så de tar 5-10 minuter -.-

Moa-16
0

#2 Hehe, jo, jag har liknande erfarenheter-.-' Men du kan ju alltid använda paint! Brukar gå snabbt…

Royalz
0

Jag avänder också paint ^^ Printar bilden och sen klistrar in den och sparar bara bilden. Då går det jätte snabbt att ladda upp här. Fast kvaliten försämras lite.

Lexxi
0

Har också haft problem att ladda upp bilder.. Det går ibland och ibland inte

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

Fridaaaa
0

Har också haft problem att ladda upp bilder :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[WeepingWillow]
0

Jag brukar gå in i Microsoft office picture manager o komprimera bilden bara, går på 1 minut o man kan iaf inte se nån kvalitetsförsämring även om det givetvis blir det :P Alla mina bilder har alltid varit för stora för att ladda upp här.

Moa-16
0

Att ladda upp bilder går aldrig för mig. Men det är ju iFokus det är fel på då, & inte bilderna.

[Strawberi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis det är iFokus, nu försöker jag lägga upp en stor bild i detta inlägg. Så kommer det bara stå ''bad *något jag inte minns*''

[Strawberi]
0

NU FUNGERADE DET!!! 8DDD

[WeepingWillow]
0

#9 Vilken tur att det inte var en pinsam bild då när det funkade :P Men det var ju en sötis på bilden :D

[Strawberi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 - hahahah jag tänkte först ta någon random bild jag hade på datorn… Men det blev lilla odelia :D
Bara för det får vi lägga en till bild ;)

[WeepingWillow]
0

#12 Vilket sött litet ansikte hon har :) En sån där blick som man inte kan säga nej till när dom vill ha godis ^^

[Strawberi]
0

#13 - hon är helt underbar, jag får tårar varje gång man ser på henne! :)

Creation
0

Jag har inte haft något problem med att ladda upp bilder, och då har ändå flera av mina bilder varit på ca 4300x2850 pixlar. :) Fast vanligare är att de är på ca 3200x2150 pixlar. Men det är ju en hel del ändå.

#12 Hjälp vilken sötnos! :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Moa-16
0

#14 Vad känslig du är ;) Men söt är hon…

[Strawberi]
0

#16 - jag har lite speciell lycka jag, allt som är vackert gråter jag av!