Gissa hur många ungar
Oj!
Jag skulle gissa på … Hmm… 4-5 ungar tror jag.^^ Är inte så duktig på sånt.
Jisses! Vilken bamsing, hon är nog bland det största jag sett. Uhm, jadu, kanske 4! 

Jag tror på 6 ungar som jag skrev i din blogg. Tycker att hon ser riktigt stor ut. Jag har som sagt fått 7 ungar i en kull en gång och den mamman var i Semlas storleksklass men vägde nog inte ens fullt så mycket. Men trots det så tror jag på sex ungar, det är ju väldigt ovanligt med fler än så. Hoppas att allt går bra för henne!
Hjälp, hon är enorm! :O Jag som tyckte min hona var stor (6 ungar och 200 gram mindre än Semla) :P Jag tror på 6 stora bebisar, hoppas verkligen inte det blir fler än så - för hennes skull :)
Vi håller tummar och tassar!
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

oj. vilken stor hona. Måste vara mer än 4 ungar.
Jag gissar på minst 5 ungar, men jag är inte förvånad om det ploppar ut 6-8.
Jag har fått tre kullar med fler än 5 ungar. Den första var det 7 i och de två andra var 6 stycken. Det var mor och dotter som gav dehär stora kullarna.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Jag tror på fem stycken sötnosar :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
jag tror på 7 st
har aldrig sett ngt så stort.. hade en liten hona som fick 6 st och hon var inte sådär stor 
Vilken härlig färg hon har! Ack så stor, att dom små benen ens bär henne ^^ Jag gissar på 6 st välmående bebisar!
Jag är skeptisk och gissar på 3 lagom stora bebbar 
Oj! 6 eller 7 gissar jag. Lycka till!
Nämen Sofie vad är det där för tjockis! :o
Riktigt söt för övrigt!
OnT: jag tror på 5-7 ungar..
Vem har hon varit ihopsatt med? *s*
Man märker att jag verkligen inte ha några som helst skillz när det gäller bebisar. Hähä.
OMG! Vilken bamsing! Har inte sett nå större, är nästan helt ofattbart att hon kan röra på sig ju!
Hmmm…. gissar på 6st.

Jag gissar på 5 el 6
Hur mycket vägde Semla innan parning? :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jag gissar på 5 st
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

#13 Eldorado ska bli pappa igen! Semla är ju saffron dalmatiner (utan bläs), men prickarna syns ju rätt dåligt med så ljusbrun färg på vitt. Jag hoppas att hon får minst en liten goldenprickig unge.
#17 Cirka 900-950 gram, hon är en ganska stabil tjej.
Sist jag tittade hade hon fortfarande inte fått ungarna. Enligt min beräkning är hon på dag 70 nu.
5st tror jag :) Hon var ju jätte stor, hoppas att det går bra!
#19 - åhh vad mysigt! :D
Du måste skicka massor av bilder senare :)
Eldorados ena son flyttar nu på söndag så lite tråkigt ):