Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1070 ggr
RosaMarsvin
0

Semlas ungar är här!

Det blev vara fyra stycken (varav en död). I och för sig ganska stora ungar (alla över 100 g), men jag är ändå lite förvånad att de inte blev fler. Mamma och ungar mår bra, bilder finns på min blogg www.rosamarsvin.blogg.se

Abico
0

Skönt att det inte blev fler :)

Hanna 

Abico
0

Och grattis!

Hanna 

[Tisslibiie]
0

Grattis till de underbara godingarna! KyssSkrattande

[Strawberi]
0

Men guud så vackra ! De var ju jätte stora ungar :o

Tina
0

Ojoj jag blev helt kär i första honan! Skrattande

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

Fabiola
0

Grattis!!

animalchild
0

Gillade den sista honan väldigt mycket, men dom andra var oxå jättefina =)

godisgrisen
0

Grattis! Otroligt söta bamseungar!

luneas
0

Åh vilka sötisar! Men skumt att det bara blev fyra, Semla var ju gigantisk! Hon måste ha lagt på sig en del själv också under dräktigheten då antar jag? Skulle vara intressant att veta vad hon väger nu efter förlossningen! :-) Grattis till sötnosarna!

Creation
0

Jättegrattis! Då blev det fem som jag trodde. ;)
De ser helt underbara ut! Några idéer om namn ännu?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

luneas
0

#10 Nämen, det blev ju bara fyra, varav en död. :-)

Creation
0

#10 Oj, jag läste fyra plus en död :-P Tyckte väl det var konstigt att jag bara såg tre bebisar i bloggen. Jag borde läsa noggrannare. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Mari
0

Hjälp vad söta! Jag vill ha allesammans Kyss

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

RosaMarsvin
0

#5 och alla ni andra som uttryckt att ni vill ha dem: Första honan och hanen är till salu, eventuellt tredje ungen också, men jag har inte bestämt mig ännu.

#9 Hon väger hela 1140 g märkte jag nu. Inte alls så bra. Hennes burkompis Rosa har varit för mager sedan hon fick sin unge i januari, det blir ju svårt att banta en och göda en annan i samma bur.. Rosa har gått in med full kraft och blivit stödmamma åt Semlas bebisar, det skulle vara synd att dela på dem nu. Är Semla och Kokostopp från samma kull? Jag läste att han också har lite överviktsproblem.

#10 Ja, jag tror att jag har några namn på gång. Temat är som alltid författare (http://rosamarsvin.blogg.se/2009/january/guldbaggar-och-rosa-marsvin.html), utnämningar och nomineringar kommer snart på bloggen.

FeliciaS
0

Vilken tur att hon inte fick fler, och att allt gick bra :) Hon var verkligen enorm, jag trodde helt klart på 6 st *s* Men så blev det färre men stora istället. Grattis till supersöta bebisar!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus