Bilder på Teddy & Rex.
Nu vill jag se bilder på era Teddy/Rex marsvin! :)
Först ut: Sally. :) <3
Sedan, Asta: :)<3

wiizy asta e såå grymt sööt <3<3 :):) jag kommer och snor henne ;P

Hrm, skulle inte tro det. :P hon bits säkert (inte) ;)

haha okej dåå ;P

Om Asta ska bli snodd så följer hon inte med imorgon!;-)
Här är två bilder på henne när hon var bebis.
På bild ett är hon nyfödd och på den andra några veckor.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

#6 - Haha jo, Sandra vi skickar med en livvakt åt dom. ;) Så är det ingen som snor dom! Ha ha!
Men Gud, vad söööööööööt hon var! :D *nawwwww* kolla skruttan! ;) Haha! =) Min flikka. :p är det okej om jag "snor" bilderna? xD

**Ok, då är jag lugn nu:-)
Absolut, gör du det. Ser (efter påpekan) att bild ett inte fungerar, får försöka lägga in den igen.

**SMF 237 Sweet Dream's
Åh, vilken snuttis :D
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

ååh vilken liten hårboll :)
nej vilken stötis:D

virvlar ? :O hur kan dom få det ? då är den väll inte en renrasig teddy ?
#14 - Nej, det är hon troligen inte.
Hanna

16# okeej tänkte väll ;P kan inte du ta en bild där virvlarna är ?? så jagh kan få se hur hon ser ut :)

hanna, du har så söta små sötnosar ^^ :D
Måste bara säga att Greta är värsta fotomodellen ;D
Och Ekorren och Havsgrisen är väl också fotogeniska… xP
Wei! ekorren! phussar på nosen;D
#17 - Jag kan väl försöka :)
#18 - Oh, ja ^^
#19 - Japp, hon har det i blodet *s* Ekorren är lite sämre, han tycker att det är rätt segt att sitta modell. Och Havsgrisen blir mest sudd på bild ;P
#20 - Haha ;P
Hanna

#21 vad bra xD det måste väll se lite charmigt ut ? :)

#22 - Haha, jodå ^^ Fast dom syns inte så jättetydligt vid första anblick men tittar man noga och petar lite i dom då ;P
Tyvärr fungerar inte min kamera som den borde just nu så det dröjer nog med bilder…
Hanna

ok :) vad synd :P men men får väll sitta här och försöka föreställa mig hur det ser ut ^^
#26 - Förr eller senare lär det nog fungera - håll ut bara ^^
Hanna

naaw så sööt hon e :)
Fina djur allihopa!
Skulle någon kunna lägga ut på Cinnamonagouti, eller Silveragouti? Cremeagouti har jag ju redan fått se ;) Intreserad av rex/teddy i dom färgerna. Så vackra.
#31 Här finns en del bilder! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#32 Tack :) Men sidan kan inte hittas?
#33 Helt undebar den färgen också, var kommer hon ifrån?

såå söta!!

#40 Din sötnos är en himalaya, eftersom hon har sotade öron, tassar och nos =) Det är en superfin teckning!
Och hon ser ut att vara teddy eller rex, ja.
#41 Oh :) vad härligt att få ett namn på det! Vad är skillnaden på teddy och rex?
Det är för övrigt ett väldigt trevlig marsvin, med en väldigt kraftfull röst och gosig som bara den.

#42 Det är i princip ingen skillnad, bara att det är två olika gener. ;) Teddy kom till i USA har jag för mig(någon annan får rätta mig om jag har fel), medan rex kom fram i England.
En teddy+rex får släthåriga ungar.
Det är alltså bara genom att testpara din hona som du skulle få veta om hon är en teddy eller rex. :)

Jag inbillar mig att min teddykille Sotis är mycket pratigare än övriga släthåriga och rexar som jag har men det har nog inget med rasen att göra, eller är det fler som upplever det så?
#44 Tack så jättemycket :D Grymt att folk vet så jäkla mycket här!
Såg att du editerat nu, jag kan tyvärr inte para henne alls. Hon är tagen från Eragons och då får man inte ta ungar. Plus att jag inte skulle ha plats/ork för fler marsvin.. finns redan för många som inte har hem:P
#43 en sån sötnos!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Va söööta ;D
#56 vilken sötnos du har 
vad fina alla är!

Menar du inte teddy?
**SMF 237 Sweet Dream's

jo… hmm… skrev jag rex? JAg måste ha varit tillfälligt sinnesförvirrad :P hahhaa
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Jag ändrade till Teddy :-)
**SMF 237 Sweet Dream's

Och så teddybebisarna… Mazda är mamma till de vita ungarna. Har ingen digital bild på de andra föräldrarna, bara såna som är tagna med, vad heter det…? Analog kamera?
Men mamman till de två översta bebisarna är Mercedez, kull 10, 9 juni (den black/goldenfärgade).
Pappan till alla ungarna såg ut exakt som den nedersta fast utan det bruna runt ögonen.

Har ej original på denna på den här datorn, så ni får nöja er med det så länge…