Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 1639 ggr
[Strawberi]
0

Sova i mammas tröja är så mysigt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hhaha, odelia har hittat en helt ny favorit plats! Den är i min mjukiströja, hon kryper in i ''fickan'' som är med två uppningar. Sån mitt på magen. Där ligger hon och mysar för fulla muggar! Skrattande

[Strawberi]
0

här skulle hon kunna sova i timmar! :)

queenlinnea
0

Åh så mysigt  :) Hon är en riktig liten pärla!

[Strawberi]
0

#2 - bara förnamnet! :D

Moa-16
0

Hehe, påminner mig om gamla goda tiden. När mina var små satt dom alltid sådär! Eller armen. Nu är dom dock för stora^^'

queenlinnea
0

#3 Dexter gillar tröjärmen :P

Abico
0

När Vincent var en liten skit bodde han praktiskt taget i min magficka, då låg han och kikade ut när jag gick runt hemma, diskade, städade, tittade på film eller satt vid datorn ;) Han blev tillstoppad små godbitar mest hela tiden :P

Hanna 

[Strawberi]
0

#6 - hahahaha tur denna ficka är super stor skulle säkert kunna få ned sophie… Undrar om jag vågar testa! Vi märker väl om hon fasnar HAHAHAH!!

Abico
0

#7 - Jag skulle inte våga ha en Tildadotter i ficka så ;) Kan se framför mig hur Tilda hänger halvvägs ut ur fickan hela tiden så att man får gå och stötta frambenen för att hon inte ska trilla ur när hon spanar in världen på så nära håll som möjligt ;) Och med tanke på att Sophie är så lik mor sin… Ja, gör ett försök du ;P

Hanna 

[Strawberi]
0

#8 - du hade rätt, hon kom in med rumpan och huvudet var utanför *skrattar*

Abico
0

#9- Jag är synsk Cool

Hanna 

[Strawberi]
0

#10 - hahaha men hon har en kopia till, men det är en hane! Jag har en som ser prick ut som eldorad och souseiseki ser PRICK ut som sophie så kul ändå! :)

[Maijah]
0

Naaaw varmt och skönt verkar hon tycka^^

Totzie
0

Åh så söt. :) Jag hade min lilla Totzie sådär igår och sen fick jag inte ut henne. Tog säkert en halvtimme innan syrran och jag lyckats krångla ut henne därifrån. Så det görs inte om på ett tag.. :)

[Jessica-B]
0

*tar genast på mig min mjukiströja*

queenlinnea
0

Inte för att sno tråden eller så, men Dexter kör ''en Odelia''  just nu Cool

[Strawberi]
0

#13 - dra ut från baken då spretar inte tassarna lika mycket! :)

#15 - åh så söt han är!! Kom på jag kan ju ha jun & souseiseki där! ^^ ska hämta jun tror jag :)

queenlinnea
0

#16 Hehe, sönderpussad är han också. Nästan som om han känner ''åh, här kan jag gömma mig från dendära hemskt pussiga människan som jag hamnat hos :P''

FeliciaS
0

Naw, vad sött :) När jag hade marsvinsbebisar och de var ett par veckor, precis i den mest nyfikna åldern och inte så stora, kröp de in i mina ärmar på tjocktröjorna och låg där tillsammans - jättemysigt :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

freddiie
0

Nej fy vad gulligt :-D När Luuka var mindre så låg han gärna och myste i fickor och ärmar. Gissa om folk blev förvånade när det stack ut en liten skinnyrumpa ur fickan, tihi :-D

[Tisslibiie]
0

Gud vad sött!^^ Ser jättemysigt ut! Tungan ute

Fiona
0

Nämen vad söt!Skrattande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Creation
0

Haha, vad sött! :-D Kanske man borde börja med, det har jag aldrig fått en tanke till tidigare.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.