Köpa låda i plast vart?
Nu har er tok, jag, fått för mig att mixtra lite med buren - alltid lika roligt att göra de fint för grisarna, och samtidigt binda in en underlättande städning för mig själv i idéerna. ;)
Så nu är jag på jakt efter en låda i plast som ska vara 65 cm gärna på längden, men är den de på bredden istället, går det också bra. Höjden på lådan får absolut inte vara högre än 20 cm.
Har letat runt som en galning på Ikeas hemsida, men hittar ingen låda med de måttet.
**Vad jag nu undrar är om ni har något förslag på någon annan sida/affär jag kan leta plastlåda på, eller om ni rent utav själva kanske har en plastlåda hemma som ni vet med er är 65cm på längd eller bredd, och minns var den är köpt?
Tänk va lätt de hade vart om man hade kunnat gjuta plast hemma över diskbänken
**
Jysk och Rusta har jag sett har olika plastlådor =)
Smart! Bor mitt emot Jysk så de blir toppen :) Tack!

Kattlåda kanske? Eller vad det nu heter.. Katt toaletts låda. :) En sån har jag höet i i min bur.
Kattlåda var inte dumt du.. nu fick ja massor av idéer på köpställen :) Tack!

Varför är bara denna tråd nålad ?! x)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#5 Det måste ha blivit något fel, jag ändrade det nu iaf :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#6 Okej, nu är ingen nålad i stället. Men de kanske är meningen?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Kanske var jag som råkade nåla tråden i farten. :o
I så fall ber jag om ursäkt ^^,
Jag tror inte jag behöver någon låda längre. Jag löste det nämligen alldeles precis med nånting annat. :) Men ska i alla fall ta en kik på rusta. :)

Ikeas komplementlådor är väl ca 58x100 cm, stadiga och funkar bra.