Mina damer och herrar...
Låt mig presentera *trumvirvel* den snyggaste bilen i stan (mest igenkända iallafall) *trumvirvel* Bajsbruna Bettan!
Bajsbruna Bettan är en bil med attityd, vill du synas är hon det självklara valet. Inte enbart för sitt vackra yttre utan också för att du kommer få putta, sparka och böna och be henne att starta varje gång du får motorstopp i rusningstrafiken och ge dina medtraffikanter god tid att kolla in din vackra bil och skratta åt dig
Kallas också brunbjörnen ibland men väck ej den björn som sover stämmer inte på Bettan för här behövs en jordbävning och mer för att väcka henne.
Några exempel på Bettans talanger: Råka slå i fyrhjuldriften så förlorar du styrförmågan plus att hela bilen skakar, för att koppla ur den måste du hitta en riktigt gropig väg och köra så fort det går samtidigt som du med våld slår tillbaka spaken, motorstopp resulterar i att du måste plocka fram extrabatteriet ur baksätet och koppla in i ordinariebatteriet innan du startar, räkna med mycket irriterat tutande från dina medtrafikanter, har du passagerare går det lättare :-D Bara skicka ut passageraren för att putta igång bilen, är det minusgrader får du klättra in genom bakdörren mm.
Det sjuka är att Bajsbruna Bettangår igenom besiktning efter besiktning utan anmärkning :-D Varje år säger besiktningsmannen att här kommer den bilen igen, nu jädrar ska jag få sätta körförbudslapp!
En sak är säkert, lånar du Bettan en helg blir det en helg du ALDRIG glömmer
Hahahahahaa, det här gav mig ett gott skratt 
Haha det låter lite som min kompis gamla bil! Men vad är det egentligen för "ras" på den där? Inte sett nått liknande förut haha.
Toyota Tercel 4wd 84års modell.
Köp en sådan och jag garanterar att ni den absolut fulaste bilen i stan!
Haha den är ju 2 år äldre än mig o jag har aldrig ens hört talas om en Tercel 4wd haha! Vilken rolig o udda bil :D Jag tror jag behåller min gröna golf från 1997 haha.
Jag har min lavendelblåmetallic golf från 94 jag :-) Köpt för färgens skull <3 Lite störigt dock att Bettan går igenom besiktning utan anmärkning och min fick besiktigas om 2 gånger *muttrar surt*
Den störst anledningen till att jag numera vägrar köra Bettan är för när jag varit på möte en gång och skulle köra därifrån ville inte Bettan det. Det hade dessutom fryst på lite så förardörren gick inte att öppna.
Scenario: Emmy kommer ut lite halvstressad, Bettan går inte att låsa upp. Runt till passagerarsidan (som dessutom var parkerad så nära buskarna som möjligt pga smal väg) krypa in och låsa upp bakdörr och morothuv, krypa genom buskarna runt och öppna motorhuv, hämta batteri och startkablar i baksätet, koppla in allt, krypa in genom bakdörr och starta bilen, krypa tillbaka och koppla ur allt utan att få en stöt, in med skiten i baksätet, slänga igen motorhuven, kräla in på förarplatsen och köra därifrån samtidigt som jag försöker ignorera alla byggnadsarbetare på andra sidan gatan som garvar gott åt mig *muttrar mycket surt!*
Golf är bra bilar :) min är grön metallic men skiftar lite i blått. Ganska så fin :) Bättre än brun iaf haha.
Haha låter som en trevlig upplevelse. Min kompis hade en bil som man fick pötta igång iaf ett par ggr i veckan haha o en gång släppte oljepluggen så all olja rann ut på skolgården så brandkåren fick komma och sanera o hennes bil fick bogseras bort haha.

hahahahaha
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Hahaha! =)
Min pappas förra bil kallades också Bettan, och inte var den så mycket att ha heller. Lite roligt… tycker synd om de människor som heter Bettan nu. ;-P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Åh, vad härligt med charmiga bilar som gör allt annat än vad man vill ;)
Vi hade en jätteskabbig liten blå ford när jag var mindre och i handskfacket på den fanns det alltid godis! ;P Det var en bra bil *s*
Hanna
Haha!:P
Kom ju på en sak till! Inte bara Chrille som har en ful bil, har ju glömt (läs förträngt) min lilla Corolla!
En vidrigt ful modell som är i princip OMÖJLIG att hitta! När jag skulle visa Chrille vad det var för bil tog det 2 timmar (!) att hitta en bil på nätet och då hade jag alla uppgifter om bilen.
Fast den var cool iallafall :-D Är bara ledsen att jag inte fotade den för när jag fick hem den var den alla färger mellan nylackat klarrött och blekaste ljusrosa. Efter en månad i min ägo var den svart med silverdetaljer och silverkattassar längs hela bilen :-)
Pappa slängde också på sina alufälgar så jag hade 10 000 kronorsfälgar på en 4000 kronors bil :-) Fick höra flera gånger att den såg ut att gå i 100knyck trots att den stod still (sedan behövde jag ju inte säga till dem att den inte gick i 100 hur mycket man än gasade;-))