Nya buren

Tjusigt! Gillar tyget i buren :)
Hanna
Det blev ju super! Kan gissa att grisarna blev glada!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Åh se där! Riktigt fin :)

Tack alla! tyget är en riktig hit :)
synd bara att det oftast är lite tunnare fleece om det är motiv på, så jag använder det inte så ofta trots att det är fint
Riktigt snygg måste jag säga!^^ Jag måste nog också fixa någon avdelning där jag kan ha toalätt och sen hö på. Men det får bli senare.
Åh vad mysigt, där hade mina grisar älskat att vara ;) Fast de är 5 lite tjaffsiga honor så då det hade fått bli två hölådor :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#7 det förstår jag! :) nu är dom tre och det finns plats för en till eftersom den är godkänd för 6 grisar. jag kommer säkert tycka det blir för litet igen om jag skaffar en till så jag vet inte om jag vågar :P har väldigt högt i tak så då skulle jag isåfall bygga på höjden.
om någon har något tips ang. att bygga på höjden (förutom FeliciaS:s anordning) så tipsa!

Vilken genial idé :)
Våra marsvin brukar dra ner höet, sen vill de inte äta det då de går och kissar på det. Så nästan hälften av höet får kastas :(
Hur fungerar det med fleece? Behöver man inget spån då? Tvättar man fleecet? Hur fungerar det för deras tassar?

Det finns väldigt många inlägg om hur fleece fungerar. vet inte hur man länkar, men abico eller felicias kanske kan?
annars kan du bara söka på "fleece som underlag" eller liknande!

Här finns iaf en tråd som handlar om fleece, hur relevant den är för dina funderingar vet jag dock inte.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!