Mina hus är tåliga!
Wow det kallar jag tåliga marsvinshus! 

Oj, vilken vikt det klarar! =)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Va bra, då håller de mig också!:P Tänkte kanske köpa några hus av dig sen när jag blivit av med ringormen:)
Ja dem var tåliga!:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är sjukt fina hus du gör och uppenbarligen tåliga också, vilket är en fördel. :) Synd att jag är fattig som en pottsork för tillfället. Inget utöver det vanliga kan inhandlas. Kanske blir det bättre om ett par månader.
Åh va fint, ska jag kanske prova hoppa på mitt hus också då så får vi se om det tål ytterligare 3 kilo :P Det får iaf va rejäla marsvin som hoppar upp på det om det ska gå sönder!
WOW! det där var starkt byggt, funderar på om jag ska köpa av dig.. Skulle du kunna ta med om du ska på sm så slipper man frakt? :P
Jag kanske ska prova att hoppa lite på de andra modellerna också ;-) Tror inte de öppna klarar denna vikten hehe, inte heller altanerna, men garagen borde helt klart klara det. Fast det känns lite onödigt liksom, varför behöver husen ha 70kg hoppandes upp och ner.
Fast jag har en kompis som funderar lite på att köpa ett till barnen så de kan leka med det
#3 Tråkigt med ringormen :-( Vet hur det är.
#4 Tror inte det tål ett kast från balkongen tyvärr, blir ju sned belastning, fast du kan ju alltid prova ;-)
#6 Udo vill ha ett sådant här hus, han viskade det till mig innan han åkte ;-)
#7 Ja, du får köpa några till! Jag och Chrille vill fortfarande inte ha bara ett tappat pommes till middag!
#8 Jag tänkte ta med en hög till SM, ska bara prata med kommisarien, men klart jag kan plocka med ett till dig iallafall :-)
#9 - åh bra, jag gillar de med runda fönster! :)
#9 Om jag hoppar sönder mitt kommer jag behöva ett nytt så då kan ni iaf få varsitt pommes :D Mitt lilla marsvinspar bor i ditt hus just nu, det är mest grabben som är där inne men det är iaf perfekt med 2 dörrar så att det inte blir slagsmål!
Haha, wow :) Bra kvalité helt klart! Jag får nog snart inse att något utav mina hus har sett sina bästa dagar och köpa ett från dig istället.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Himla filurig reklamfilm. Me like.
#13 Ja, det tycker jag ;-)
#14 Visst är det, pojkvännen undrade vad jag skulle med den filmen till men han tyckte det var roligt när jag tappade balansen och ramlade baklänges iallafall (fast den filmen får ni inte se, ingen bra reklam ju).
pssst! *viskar* Lyan har stadgat just de exet under med järnribbor
Nädå! Jättefina hus, har dock inte råd, annars hade jag faktiskt köpt en hel by :)
Klart att Udo vill ha ett sånt fint hus, han har skvallrat för Edna och Agda också. Så nu vill de ha ett varsitt hus. o_O
Jag får ringa och skaffa mig ett jobb så kanske jag kan köpa tre sådana hus. :)
#16 Om jag hade gjort det, blev själv jätteförvånad när det tålde så mycket! Då har jag ändå hoppat på det först när min kompis ville se om det höll för barnen, sedan en film när jag ramlade och så denna :-O
#17 Han är inte dum han ;-) haha
Nä eller hur. Inte särskilt. :)