Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 968 ggr
Lyan
0

Vad ska jag göra?

Ett marsvin jag gett bort för att hon var sjuklig som liten och behövde mer värme och omvård än vad jag kunde ge ska skänkas bort.

Jag är helt säker på att vi bestämde att hon skulle hit igen om hon skulle flytta, men jag har nu inte blivit kontaktad och vet inte hur jag ska agera…

Denna människa är inte glad på mig, hon skickade ett underbart mail till mig när jag kom hem från sjukhuset och jag var säker på att jag svarat, när jag kände mig bättre hörde jag av mig och hon var arg och besviken över att jag inte svarat (förståligt) däremot tycker jag inte det var snällt som hon sa till mig efter jag hört av mig för jag har haft mycket problem med minnet efter jag kom hem (efter 250-300 dödliga tabletter tycker jag det är "ok" att ha minnesproblem) men det tyckte inte denna människan :-(

Ska jag höra av mig och påminna henne om vårt "avtal" eller ska jag strunta i det? Jag vet inte om jag kan ta hem Alva, hon är fortfarande sjuklig och jag kommer inte klara om hon går bort också, samtidigt som det är en väldigt speciell gris för mig.

Hur hade ni gjort?

Moa-16
0

Hm, hur länge sen var det? Och vad menar du med sjuklig? Mår hon mycket dåligt? Har hon inte gett bort marsvinet än?  Isåfall tycker jag du kan kontakta henne. Om det är viktigt för dig!