Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: medlemmar
Läst 1286 ggr
smurfe-lina-89
0

Namn till mitt omplacerings hem

Just nu heter de bara ompaserings hem men vill att de ska heta nåt snitsit/coolt

Jag bor Tystberga 2 mil ovanför Nyköping heter Evelina men kallas för Lina.

Kommer att ta i mot smådjur och gnagare.Tyvär inte kaniner då jag är arlägisk.

Kommer ni på nåt snitsigt namn så beräta gjärna Tyst. För jag kommer inte på nåt

MVH Lina

smurfe-lina-89
0

Ingen som har någon ide?

fia-mia
0

Jag tycker dte är fint med nåt som stämmer med platsen. Om man tillexempel har mycket körsbär på tomten kan man heta körsbärsdalens omplacering.

Har du nån hemsida?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

smurfe-lina-89
0

har ju mycket hästar utanför här där jag bor :P. Min sida Har lite fin slipning kvar, bara.. Kom gjärna med komentarer med på sidan

smurfe-lina-89
0

Har ju mycket åkrar och ängar här med, hargar hmmm

freddiie
0

Haga omplacerings hem kanske? :]

smurfe-lina-89
0

#5 de kanske kan va nåt =)

[jejjas]
0

4 tassars ompacerings hem ? kanske

smurfe-lina-89
0

#7 Den var fyndig :D

fia-mia
0

#7-8 Bara så du vet finns heter djurmagasinet i linköping fyra tassar. Så det kan finnas risk att folk blandar ihop det eller tror ni har ett samarbete

MVH Mia (miisasphoto.tk)

fia-mia
0

#7-8 Bara så du vet finns heter djurmagasinet i linköping fyra tassar. Så det kan finnas risk att folk blandar ihop det eller tror ni har ett samarbete

MVH Mia (miisasphoto.tk)

smurfe-lina-89
0

#10kan va sant

smurfe-lina-89
0

Dom sötas omplacering hem?  Eller

Myshörnans omplaserings hem? De lär ju bli endel mys stunder här ;)

Vad tycker ni om de?

fia-mia
0

Myshörnans lät bra :)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Myosotis
0

#3 Om du har dyslexi kanske du ska be någon hjälpa dig med stavning osv på hemsidan? Det ser mer seriöst ut om det inte är väldigt mycket stavfel.

Sedan är du skyldig att söka tillstånd för omplaceringsverksamhet. 16 § djurskyddslagen. Du söker via länsstyrelsen.

Mari
0

Myshörnans tycker jag inte låter något vidare seriöst.

Kanske något i stil med Lyckas omplaceringshem, Rädda tassens omplaceringshem eller varför inte Tystbergas omplaceringshem - det gillar jag mycket.

Glöm heller inte det som Myosotis skriver att du måste söka tillstånd för denna verksamhet, jag tror faktiskt det är gratis att söka. Be även om hjälp med stavningen på hemsida, det ser tyvärr inte något seriöst ut med stavfel och det gör så att många potentiella "kunder" kommer gå någon annanstans.

Sen om du själv är under 18år så tror jag att du måste ha tillåtelse från din målsman att bedriva verksamheten då det troligtvis är dem de kommer stå på.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se