Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1965 ggr
Abico
0

Foto: Min lilla mullvad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Marsvin bygger inte bon och dom gräver i regel inte.
Så vad är det för något konstigt djur jag fått? Hon gräver ner sig såhär jämt, ligger där och har det jättemysigt. Fast jag är lite rädd för att Greta ska trampa på henne ;)

Hanna 

Fridaaaa
1

Så kan mina 2 marsvin få för sig att göra när man slänger in en stor tuss eller halm :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Grisarna
0

sådär gör alla mina marsvin när de fått en stor tuss hö…=)

[Strawberi]
0

nawsi så urgulligt! :D

Moa-16
0

Söt!, Mina brukar gräva ner sig höet. Det blir ju som ett gömställe,& så mysigt sen^^'

Abico
0

Haha, kanske är det bara jag som inte har ett enda marsvin som gräver ner sig - förutom Maggie ;)

Hanna 

smurfe-lina-89
0

Så otroligt gulligt

[jejjas]
0

Dom är så söta när dom liger så =)..

Lollo ligger alltid så i bland får man gå fram å PETA på dom för att se om dom lever Flört

freddiie
0

Jag har också fått hem några mullvadar :O

Abico
0

Jag tycker att hon är fruktansvärt taskig som håller på såhär, jag hittar henne ju inte när jag tittar ner i buren. Tror att hon smitit mest hela tiden ;)

Hanna 

FeliciaS
0

Naw, söt-Maggie :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

-S--
0

Mina raringar gömmer sig oxå i höet- försöker alltid ge dem rejält så de kan boa in sig. Märkte förra sommaren när de var ute att de skapade gångar under det höga gräset de hade i ena ändan av uteburen. De verkade njuta nycket av att kunna gömma sig därunder :)

Creation
0

Marsvin söker ju skydd, så det är väl inte så konstigt. ;) Alla mina marsvin har betett sig så när de fått chansen(när höet är så pass högt att de känner att de kan krypa ner i det och göra gångar).

Mina första marsvin brukade ha hela buren full med hö och de gick konstant runt i gångar under det. Jag tycker att det är jättegulligt! ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Aristarcos
0

Fyller ju hö i hängamattan till mina, nästan alltid så hoppar Piraya upp under höet och gosar där ;) och smaskar på..

Knutte-love
0

Mina marsvin gräver oxå.:) Undrar vad för marsvin vi har egentligen.:P

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.