Foto: Min lilla mullvad
Så kan mina 2 marsvin få för sig att göra när man slänger in en stor tuss eller halm :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
sådär gör alla mina marsvin när de fått en stor tuss hö…=)
nawsi så urgulligt! :D
Haha, kanske är det bara jag som inte har ett enda marsvin som gräver ner sig - förutom Maggie ;)
Hanna
Så otroligt gulligt

Jag har också fått hem några mullvadar :O
Jag tycker att hon är fruktansvärt taskig som håller på såhär, jag hittar henne ju inte när jag tittar ner i buren. Tror att hon smitit mest hela tiden ;)
Hanna
Naw, söt-Maggie :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Mina raringar gömmer sig oxå i höet- försöker alltid ge dem rejält så de kan boa in sig. Märkte förra sommaren när de var ute att de skapade gångar under det höga gräset de hade i ena ändan av uteburen. De verkade njuta nycket av att kunna gömma sig därunder :)
Marsvin söker ju skydd, så det är väl inte så konstigt. ;) Alla mina marsvin har betett sig så när de fått chansen(när höet är så pass högt att de känner att de kan krypa ner i det och göra gångar).
Mina första marsvin brukade ha hela buren full med hö och de gick konstant runt i gångar under det. Jag tycker att det är jättegulligt! ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Fyller ju hö i hängamattan till mina, nästan alltid så hoppar Piraya upp under höet och gosar där ;) och smaskar på..
Mina marsvin gräver oxå.:) Undrar vad för marsvin vi har egentligen.:P