Sömnlös natt
Mina älskade marsvin har hållit mig vaken hela natten eftersom Curry min äldsta hona brunstade och var absolut tvungen att jaga runt på dom 7 andra honorna som skrek i protest.
Gick upp och gav dom mer hö för att avleda henne men då blev det värre
Funderade på att gå upp och ge dom grönsaker så dom skulle vara tysta men nej klockan var ju mitt i natten.
Någon mer som har dom problemen med jämna mellanrum? 
Tänk vilket tålamod man har med dom man älskar
Inlägget flyttat till en annan kategori p.g.a. att ämnet handlar om marsvin och därav inte är Off Topic.
På helgerna blir jag väckt klockan 9 varje morgon. De springer runt och skriker och blir överlyckliga när jag blir sur på dem
Haha, jodå det problemet känns igen ;) Fast med 12 marsvin 2 meter från sängen får jag väl skylla mig själv.
Lösningen är öronproppar.
Hanna
#1 haha ja det är samma här dom skriker så högt dom kan vaaakna vi vill ha frukost :P
#2 haha ja lite kanske men då får jag ju också göra det för jag har också buren vid sängen ^^ Öronproppar ska nog inhandlas då :P
Jag brukade ha samma problem då jag sov i samma rum som de;) Särskilt lillkillarna älskade att sitta och gnaga på husen tills jag blev tokig på dem.
Jag somnade 5… :(
Jag vart skrämd av min egen axel trodde det var ett spöke.. Så jag satt givakt hela natten även om jag var trött… Ursh var inte roligt vem fasiken blir rädd för sin egen axel? :(