Vila i frid
Var säkert ett halvår sen jag skrev här sist, men det har varit ganska lugnt med mina två grisar, tills igår.
Igårkväll somnade Kim (Eller Willet som han heter i stamtavlan, eller Nakendjuret som vi kallar honom) in av okänd anledning. Min bror hittade honom helt kall när han skulle gosa med Kim och Melvin.
Han var inte alls gammal heller, 10 månader. Han kanske inte var världens sötaste, men hade sin charm och var en del av familjen. Vila i frid.
Värd på Choklad iFokus
Usch vad tråkigt :( Beklagar :(
Vila i frid Kim <3
Vad tråkigt :( Jag beklagar förlusten
Hanna
Nej vad tråkigt, aldrig roligt när ett marsvin lämnar en :(
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Beklagar sorgen! *Tröstkramar*
Sov gott Kim!<3
Nu har vi begravt honom i vår lilla djurkyrkogård. Kan fortfarande inte riktigt fatta att han är borta, fast det är så tyst utan honom :(
Melvin verkar lite deppig, men det förstår man ju. Ska snart iväg och köpa en större, bättre bur (hittade en annons med en billig 120x60 bur) och förhoppningsvis även hitta en lite kompis till Melvin.
Värd på Choklad iFokus
ursh så hemskt! :(
Sov så gott Kim!
Stackarn vila i frid!

R.I.P
Så tråkigt att höra :-( Vila i frid, Kim!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Åh fy :( Har varit med om samma sak.
Många tröstkramar! Vila i frid <3

Vila i frid!<3
Trist och tråkigt. 
Jag tänder ett ledande stearinljus för honom, så han hittar dit han ska.
Vila i frid, vännen!
vet hur det känns.fick avliva vår 16månaders hund lufsen förra måndagen. en ängel kom,log o vände om.tröstkramar
Åhh vad tråkigt. vet hur det känns.=( Min lilla ängel Tiffany var yngre när hon lämnade mej, så jag vet hur det känns. =(
R.I.P<3