Bebisar blir det :)
Jo jo visst ska vi ha bebisar nu :) Lilla gumman har ökat 50 g dom senaste 12 dagarna o väger nu mer än hon nånsin vägt. Magen är rund o hård o jag tyckte mig känna små små sparkar :) Hon är hemskt hungrig! Den 16e juni ska dom födas om jag räknat rätt så det är ett tag kvar för henne, hon hinner växa på sig lite till. Men av hennes storlek att döma tror jag inte det blir så många. Men oj vad spännande det är! :D
Grattis! :D Gud så spännande!^^
Spännande! :-D Vem är pappan?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Så skoj :) Hur mycket har hon gått upp totalt?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#2 Jajjemän :) Pappa är Myosotis Beginning of a beautiful friendship, en fin grabb :)
#3 Hon väger bara ca 30 g mer än när dom sattes ihop men hon gick ner ca 50 g efter att dom satts ihop, så om man räknar efter viktraset så har hon snart gått upp 100 g. Det mesta har kommit nu den sista veckan så jag antar att hon kommer öka rätt snabbt nu i slutet. Det känns iaf att det är en bebismage o inte en tjockismage :)
Vad lite hon har gått upp om hon ska föda så snart, kanske är som du skrev bara en unge men lika roligt för det ju. =)
Min Ninni har gått upp över 218g och ska också föda snart. =)
#4 Åh, vad kul om det blir lite läckra roanbebisar ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Vad kul! :D
Inte långt kvar och förhoppningsvis blir det en ganska liten kull :)
Hanna
#5 Ja viktökningen är inte så extrem direkt men det är ju ändå ca 20 dagar kvar så en aning till kommer hon ju öka, kanske blir det en el 2 bebisar och det är ju lika skoj det :) Hon väger 1035 nu och är inte en stor tjej så magen är bra rund :)
#6 Ja, det blir spännande att se vad det blir, kan ju bli släthårigt, virvligt, långhårigt ja lite vad som helst ju :P Hon är zobel o han black roan så vi får väl se vad dom kan producera för färger på bebisar :) Han har anlag till choklad o röda fläckar också.
#7 Ja det är så kul :D Det är faktiskt väldigt bra om det blir en liten kull för då kan jag behålla alla och slipper sälja nån, det är vad jag hoppas på! :)